irre Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 (redigerad) tja! jag undrar om det går att lägga in nya bilar i vc och om det går hur? läste i en readme fil där står det att man ska snvända en img extracter för att lägga in bilen tror jag,vad e en såadan och var kan man få tag på en? tänkte lägga in eclipsen som kommer först http://www.3dap.com/gta/rlm/vehicles.html skulle vara tacksam för hjälp mvh/irre Redigerad 15 oktober, 2003 av irre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 (redigerad) ok... du behöver IMG tool, finns HÄR. zippa upp och installera img tool och öppna det. med IMG tool så öppnar du VC\models\gta. Där ska det finnas massa olika dll,dff filer. ta reda på vilken bil eclipsen ersätter (ex. deluxo). ta bort orginalfilerna som din eclipse ersätter med hjälp av img tool och sedan lägger du bara in dem nya(som följer med bilen) istället OBS. glöm inte att ta bort skrivskydd på filerna du byter ut! klaga inte om guiden är dålig, det är min första *edit gör också backup på filerna du tar bort!! ifall det skulle skita sig Redigerad 15 oktober, 2003 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
irre Skrivet 15 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 tack för hjälpen! men d funka liksom inte d står error file might be in use när jag ska ta bort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 skrivskyddet är på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
irre Skrivet 15 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 hur tar man bort det på den man ska ta bort då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 högerklick - egenskaper - sen finns en lite ruta där det ståt skrivskydd bakom, se till så det inte är en bockning i den rutan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
irre Skrivet 16 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 jag trodda att man skulle göra på ngt annat vis. tcka för hjälprn nu funkar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
infernus Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 Man bläää! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emilo Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Vart kan man ladda hem bilar? Tack för hjälpen i förväg :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Vart kan man ladda hem bilar? Tack för hjälpen i förväg :"> http://www.borggaming.edbis.com/vicecity_mods_Cars.htm och http://www.gta3.net är två av ställerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts