FerkurZ Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 (redigerad) Kan man inte ha G-S ? det är väll en bra sig? den här sparade ja med jpg det såg ju sunkigt ut men ja skickar en BMP om den här är bra nog? Redigerad 15 oktober, 2003 av Ferkurz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 En ny, ganska nöjd med den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 (redigerad) Hm, jag måste säga att det känns lite Gouranga-wannabe-aktigt med ett G. Jag förknippar i alla fall inte GTAsajten med ett G... Loggan vi har till vårt företag gjorde vi i Paint (inte jag) och vi har med hela namnet i själva loggan, så visst går det. (Kan tyvärr inte visa loggan för er, eftersom jag inte har den...) håller med Blakke, G-S / GS / Gs är bättre, med bara ett G så kan det ju vara vad som helst själv tycket jag att Gs är bäst... Redigerad 15 oktober, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 @Ferkurz: Bra, lätt och fin logo men G:et kanske går att placera in bättre? @-Scotty-: Mycket fint men den ser ut att vara lite överarbetad. ---- @Blaque: Jo, men vi behöver en logo utan namnet på just nu (som de på sida1). I den slutliga logon så kommer det självklart stå GTAsajten/GTAsajten UF. Titta på dessa exempel och ta bort namnet på företagen så ser ni vad jag menar: http://www.sonyericsson.com/funorigin//images/funorigin/CWS31AFW_8005_26_0_1300.jpg Själva texten "GTAsajten" är inte det viktigaste utan det fixar jag i efterhand (så det passar in på olika färger och bakgrunder). Om ni ändå vill ha med "GTAsajten" i logon så gör det inget, bara ni tycker att det blir snyggt - men då måste logon vara mycket större! Även om jag inte tar era loggor så har ni givit mig ideér. Eventuellt blir det två loggor, en för GTAsajten och en för GTAsajten UF. Fast logon för GTAsajten UF är viktigast då jag sitter och gör hemsidan just nu. Dessutom är det inte bara jag som bestämmer om logon till GTAsajten UF! Men en enkel logo med få detaljer och färger (men många nyanser) borde gå bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Ok kulö att du tyckteo m den Men va sägs om denna om man tar bort S:et ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 (redigerad) Fick bli .png eftersom gif försämrar kvaliten (obs, bakgrunden är genomskinlig) Redigerad 16 oktober, 2003 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 Snääälla Hultan, kan inte du ta KalleR's? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 en till: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 Skit snygga KalleR Scraw: ja tror det kvittar vad vi säger om vilka vi vill ha om det inte är typ halva forumet som tycker en spe´ciellt.det blir nog att hultneius och blaque avgör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 (redigerad) kanske ska ta bort bakgrunden eller ändra den? byta font? http://medlem.spray.se/vigge1989/up/gtas_logo.gif förslag till hur den ska bli snyggare/bättre tack! Redigerad 16 oktober, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 det är bra, men texten är hackig, om det går att fixa så tycker jag den är perfekto! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 Har jobbat större delen av kvällen med hemsidan och har nu fått till ett fint "skelett". Sidan kommer att ha ett blå-grå-vit färgtema, påminner lite om forumets färger Bakgrunder som logon kommer att sitta på har ungefär samma färg som den längst upp på forumet (där logon och reklamknapparna är). Ganska svårt att få en passande logo som matchar den färgen... Fortsätt göra logor, vi kommer att titta på dom imorgon och få en massa ideér Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 Så där rykand färsk........ja vet inte om det blev bra med färgerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 (redigerad) Har jobbat större delen av kvällen med hemsidan och har nu fått till ett fint "skelett". Sidan kommer att ha ett blå-grå-vit färgtema, påminner lite om forumets färger Bakgrunder som logon kommer att sitta på har ungefär samma färg som den längst upp på forumet (där logon och reklamknapparna är). Ganska svårt att få en passande logo som matchar den färgen... Fortsätt göra logor, vi kommer att titta på dom imorgon och få en massa ideér så man ska helst göra en blå-grå-vit logo eller? inget problem för mig iaf gta_fan1: menar du att kanterna ska jämnas ut lite eller? det går, men då blir det sämre skärpa , logon ser iaf mycket bättre ut när den är förminskad Redigerad 16 oktober, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 @ vigge89: ok, det låter bra, men kan jag så se med lite sämre skärpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 äh, kom med lite handritade exemplar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 eller andra med filter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 eller varför inte n blandad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 skit snygga copy...men lägg itne upp nåra "skoj" biler som ja tycker den första var ett bra exempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts