Hultenius Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Någon som har lust att göra en GTAsajten-logo? Ni får göra den hur ni vill men den ska vara snygg Minsta storlek: 200x200 (vi minskar ner den efter behov senare) Logon ska helst inte ha någon text, men kanske ett G isf. Som sagt, ni har öppna händer men vi tar bara in loggor som är extremt snygga Gör logon i olika färgteman också. Det brukar bli bäst om man bara använder två färger (fast med olika nyanser). Gör minst en version av logotypen som har Vit-Grå-Orange färgtema. Posta loggon här i tråden eller skicka PM/mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 får man fråga vad den ska vara till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Till GTAsajten Sitter och gör en hemsida till GTAsajten UF just nu och det ser så tråkigt ut utan en logo. Skulle också behövas en liten GTAsajten-krumelur (logga) på alla GTA-bilder vi hostar. ... och på alla brev vi måste skicka ut i framtiden! En logo är ganska viktigt ändå - och den måste se någolunda bra ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Vadå`??? Bara en bild utan text eller vad menar du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 En till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Den andra loggan var ju klart snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Till GTAsajten Sitter och gör en hemsida till GTAsajten UF just nu och det ser så tråkigt ut utan en logo. Skulle också behövas en liten GTAsajten-krumelur (logga) på alla GTA-bilder vi hostar. ... och på alla brev vi måste skicka ut i framtiden! En logo är ganska viktigt ändå - och den måste se någolunda bra ut! om det ska vara så, så ska det ju helt klart stå gtasajten på bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Nepp, det ska inte stå något namn. Jag menar logos som dessa: (Fragzone) (SVT) (Rockstar Games) Sen glömde jag säga en sak, logon får inte ha någon stor bakgrundsbild. Tänk er att det ska gå att trycka logon på brev och liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 (redigerad) Så den ska inte ha någon GTA bakgrund som den nuvarande? Jag hjälper gärna till Låter lite som Gouranga´s design Redigerad 15 oktober, 2003 av -Scotty- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Bara beta: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Nepp, bara en logo! Sedan kanske jag skriver till "GTAsajten" brevid logon och lägger till en liten bakgrund men själva logon ska vara oberoende. OBS2! Spara logon i GIF på hög kvalite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 v 0.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 (redigerad) En beta: http://medlem.spray.se/vigge1989/up/gtas_logo.gif Själv tycker jag det fattas något, kanske en lens flare, ring runt G:et eller nåt. Nåt tips på vad jag kan lägga till? Redigerad 15 oktober, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 (redigerad) Här är en! Måst säga att era är ganska mycket snyggare! Redigerad 15 oktober, 2003 av -Scotty- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Alltås blir det bättre om man spara i GIF?!.. Nej den sabbade hela jäkla bilden iaf för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 (redigerad) Här är en! det skulle ju helst inte va någon sotr bakgrund? Ferkurz: du måste fixa lite med bildkvaliten när du sprar som gif, man kan bara ha upp till 256 olika färger/nyanser. I vilket program sparade du bilden som gif, har du PS så använd det och tryck in CTRL + ALT + SHIFT + S så kommer ruta Save for web.. upp. Redigerad 15 oktober, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 det skulle ju helst inte va någon sotr bakgrund? Ferkurz: du måste fixa lite med bildkvaliten när du sprar som gif, man kan bara ha upp till 256 olika färger/nyanser. I vilket program sparade du bilden som gif, har du PS så använd det och tryck in CTRL + ALT + SHIFT + S så kommer ruta Save for web.. upp. Joo, jag gjorde den för länge sen, visste det inte då... Läser lite slarvigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 ja gör den i photoplus (va nu det är) fast då kan man bara spara den i nån special fil som heter nå bajs.kommer ej ihåg vad.... så ja klipper ut den å lägger in den i mspaint( )¨ å sparade i GIF där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Hm, jag måste säga att det känns lite Gouranga-wannabe-aktigt med ett G. Jag förknippar i alla fall inte GTAsajten med ett G... Loggan vi har till vårt företag gjorde vi i Paint (inte jag) och vi har med hela namnet i själva loggan, så visst går det. (Kan tyvärr inte visa loggan för er, eftersom jag inte har den...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts