PenuM Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 GTA3 Freak: Mums! Åt det där till middag för nån dag sen, exakt samma rätt faktiskt. Bra val Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 GTA3 Freak: Mums! Åt det där till middag för nån dag sen, exakt samma rätt faktiskt. Bra val Jo det satt gött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Jo det satt gött! kommer en bild med beviset? Visst, jag tror dig men nån annan kanske inte gör btw, för man göra efterrätter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 Idag kommer nog mitt bidrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2003 kommer en bild med beviset? Visst, jag tror dig men nån annan kanske inte gör btw, för man göra efterrätter? Jag tänkte på en lapp men orka inte fippla med det. Om nån inte tror mig kan jag ju lägga en lapp med mit nick på en likadan tallrik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Jag tänkte på en lapp men orka inte fippla med det. Om nån inte tror mig kan jag ju lägga en lapp med mit nick på en likadan tallrik. ja gärna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 ja gärna! Nej men seriöst! Jag orkar inte ta en bild på ett paper på en tallrik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Jag är med! Ska se vad jag lagar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 (redigerad) Nej men seriöst! Jag orkar inte ta en bild på ett paper på en tallrik. nej, jag var oseriös (nästan iaf ), jag tror inte att du ljuger om nått sånt eller så, fast jag vet ju inte ( ) EDIT: Stavfel Redigerad 29 oktober, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 29 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Gta fan 1: ja man får göra efterrätter, men inte bakelser. GTA3 freaks bidrag och PenuMs bidrag tilltalar mig mest just nu, men allt annat ser också gott ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 (redigerad) http://image.pbase.com/u34/streetrace/large/22750970.Img_5879.jpg http://www.pbase.com/image/22750970 Maträtt: Svicková Ser ut som gårdagens spya, men är om omöjlig att inte ha som favoriträtt efter att ha smakat.. Ingredienser: Knedlíky, kött, sås (här med morötter), lingonsylt och öl =) Knedlíky är en slavisk maträtt, dock finns den även i Tyskland och går under namnet "knödel", fast det smakar inte riktigt likadant. Givetvis är öl det enda rätta till denna rätt.. =) Bästa med denna maten är att om någon dricker för mycket öl till och hostar upp allt igen, ser det precis likadant ut. Går alltså att förtära hur många gånger som helst om man är riktigt full. (tyvärr försvinner ju smakupplevelsen en del) Redigerad 31 oktober, 2003 av ElGato Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 29 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 (redigerad) Bästa med denna maten är att om någon dricker för mycket öl till och hostar upp allt igen, ser det precis likadant ut. Går alltså att förtära hur många gånger som helst om man är riktigt full. (tyvärr försvinner ju smakupplevelsen en del) Varför blev jag plötsligen inte sugen på den där maträtten .. Din bild funkar inte fixa den så har du ett bidrag! Redigerad 29 oktober, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Korv och makaroner! Ingredienser: Strimlad frukostkorv, stekt. Och snabbmakaroner. Även chili. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Korv och makaroner! Ingredienser: Strimlad frukostkorv, stekt. Och snabbmakaroner. Även chili. Mästerligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Varför blev jag plötsligen inte sugen på den där maträtten .. Din bild funkar inte fixa den så har du ett bidrag! Aj då.. man fick visst inte länka direkt från det kontot =/ Går det bra med en länk till bilden istället? http://www.pbase.com/image/22750970 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Aj då.. man fick visst inte länka direkt från det kontot =/ Går det bra med en länk till bilden istället? http://www.pbase.com/image/22750970 vist bara det är du som har gjort den så är det okey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 vist bara det är du som har gjort den så är det okey. jojo.. klart.. har i princip gjort allt.. utom lingonsylten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts