Arman Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 A-Tech's Baguett #1 Ingredienser: Baguett-bröd Nötkött Gurka Tomat Sallad Dressing All'round-krydda ... och något extra om man vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 kanske orkar med en matträtt idag:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 A-Tech's Baguett #1 Ingredienser: Baguett-bröd Nötkött Gurka Tomat Sallad Dressing All'round-krydda ... och något extra om man vill! ta en bild på den nu så har du ett bidrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 går det bra ifall man gör en macka alltså ingen vanlig macka jag funderar på att göra smörebröd elller nån gång italensk macka men jag måste veta ifall det är okej att göra lunch mackor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 går det bra ifall man gör en macka alltså ingen vanlig macka jag funderar på att göra smörebröd elller nån gång italensk macka men jag måste veta ifall det är okej att göra lunch mackor? det borde det vara eftersom att det verkar som att Armans är godkänd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 det borde det vara eftersom att det verkar som att Armans är godkänd vad bra! ska börja laga det när jag komemr hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burk Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 A-Tech's Baguett #1 Ingredienser: Baguett-bröd Nötkött Gurka Tomat Sallad Dressing All'round-krydda ... och något extra om man vill! F*an det ska jag tästa låter gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 får man ha flera bidrag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 får man ha flera bidrag eller? nej bara ett per person.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 Jag är med. Ska göra middag idag, får se vad jag gör. Om det inte blir nåt speciellt så blir det inte mitt bidrag. Men som sagt, vi får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 Jag är med. Ska göra middag idag, får se vad jag gör. Om det inte blir nåt speciellt så blir det inte mitt bidrag. Men som sagt, vi får se. samma här jg orkade inte laga nått idag pga (läs vardags snack) så det blir nog imorgon istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 har införskaffat ingridienserna nu, men allt fanns inte så jag får göra en halv version av min kycklingwok gör den nog imorgon ellerövermorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 (redigerad) Japp. Nu är jag klar med middagen. Här är resultatet: Bild med lapp - Bild på allt - Bild på potatisen - Bild på köttet. Japp! Där var bilderna. Maträtten är Fläskben med Potatis. För 2 personer: 1-2 paket Fläskben. 4 potatisar peppar salt honung grönpeppar matyoghurt Hmm... Kommer inte ihåg vad jag använde mer. Ska man säga hur man gjorde också? Jaja. Det där var mitt bidrag! Och gott var det! Väldigt gott! Redigerad 18 oktober, 2003 av PenuM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Jag tror att PenuM vinner!! Verkar inte komma så många bidrag. Om inte jag gör något kanske..... ne.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Japp! Där var bilderna. Maträtten är Fläskben med Potatis. För 2 personer: 1-2 paket Fläskben. 4 potatisar peppar salt honung grönpeppar matyoghurt mmm.... Det såg mumsigt ut. *Kutar till köket och plockar fram potatis o fläskben!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Detta kan säkert tolkas som spam, men jag skriver bara detta för att folk ska komma ihåg att lämna in bidrag. Kom igen gubbar! Gör lite mat! Gör mat! Mat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 AAAH måste göra en macka efter maten, ska ta kort då. off-topic: PenuM din sig e för stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Hmm.. Kan man inte få ha 2 bidrag? Jag vet en sak jag kan göra nån gång nästa vecka isf... OffTopic: Mikolan, störs du av det? Jag är medveten om att den är något för stor... Men ingen har klagat hitills, så, störs du av att den är för stor? Isåfall byter jag, imorgon. Orkar inte göra en ny i PS idag. Eller kanske senare på kvällen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Forumets mäster kock 2003 tävlingen! Denna tävling går ut på att man ska laga en maträtt och sen ta kort på den och lägga upp den här, och sen ska folket på forumet rösta om vem som är Forumets mäster kock 2003! receptet får ni skälva bestämma eller ta från en bok, men ni måste skriva vad er maträtt heter, och vad den innehåller. Och framförallt NI måste ha gjort den, eran mamma eller pappa får ej ha gjort den! Datumet då alla bidragen ska vara inlämnade är: 2003-11-1 och det är då folket på forumet ska få rösta om vilken maträtt som vinner och därefter vem som får äran att vara Forumets mäster kock 2003! Mitt bidrag: http://upl.mine.nu/uplfolders/upload9/Bond_omelett.JPG Bond Omelett Jag lovar den är godare än den ser ut... Den innehåller: två ägg Korv lök Persilja litte salt Och recpetet har jag tagit från en bok, men gjort om receptet litte. Ser ut som att du har bacon i den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Japp. Nu är jag klar med middagen. Här är resultatet: Bild med lapp - Bild på allt - Bild på potatisen - Bild på köttet. Japp! Där var bilderna. Maträtten är Fläskben med Potatis. För 2 personer: 1-2 paket Fläskben. 4 potatisar peppar salt honung grönpeppar matyoghurt Hmm... Kommer inte ihåg vad jag använde mer. Ska man säga hur man gjorde också? Jaja. Det där var mitt bidrag! Och gott var det! Väldigt gott! Vet du att et där såg gott ut? Jag blir ju hungrig av denna topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts