Wild_hawk Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 (redigerad) Forumets mäster kock 2003 tävlingen! Denna tävling går ut på att man ska laga en maträtt och sen ta kort på den och lägga upp den här, och sen ska folket på forumet rösta om vem som är Forumets mäster kock 2003! receptet får ni skälva bestämma eller ta från en bok, men ni måste skriva vad er maträtt heter, och vad den innehåller. Och framförallt NI måste ha gjort den, eran mamma eller pappa får ej ha gjort den! Datumet då alla bidragen ska vara inlämnade är: 2003-11-1 och det är då folket på forumet ska få rösta om vilken maträtt som vinner och därefter vem som får äran att vara Forumets mäster kock 2003! Wild_hawks bidrag Bond Omelett http://upl.mine.nu/uplfolders/upload9/Bond_omelett.JPG innehåller: två ägg Korv lök Persilja litte salt PenuMs bidrag Fläskben med Potatis http://upl.mine.nu/uplfolders/upload9/Middag.JPG innehåller: 1-2 paket Fläskben. 4 potatisar peppar salt honung grönpeppar matyoghurt Visas bidrag Pasta med köttbullar http://ninthgate.mine.nu/~visacity/mat2.jpg innehåller: Penn-makaroner Köttbullar Chilisås Space Hunter2001s bidrag Lök och Fläsk innehåller: Fläsk Lök Mjöl Potatis Mjölk StellHells bidrag Nudlar med biff smak och 2 klementiner innehåller: Nudlar med biff smak klementiner Karatemorfars bidrag kebab gryta innehåller: Kebab kött Creame Fraich Paprika Ris GTA3 freaks bidrag Biff med potatis innehåller: 2 nötköttsbiffar 3 potatisar gräddfil gräslök gurka Elgatos bidrag Svicková bild innehåller: Knedlíky kött sås lingonsylt öl Redigerad 2 november, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 (redigerad) Hehe..Kul Ide Wild Hawk...... Fast ja tror att det kommer bli en hel del fusk.. men lycka till BTW.......ser skit gott ut det där Redigerad 15 oktober, 2003 av Ferkurz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 (redigerad) Jag är med Fast jag tror inte att jag orkar laga nån mat just nu *>edit<* ja tycker man borde skriva sitt nick på en lapp och lägga brevid! Redigerad 15 oktober, 2003 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 man kanske kommer med ett bidrag då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 jag tycker att man ska lägga en lapp brevid med sitt namn här på forumet så att man verkligen är säker på att det är just du som har gjort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Jag är lungt med i tävlingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 (redigerad) Räkna med mig ! Ni kommer inte ha en chans, älskar att laga mat Edit: Är drycker med? Typ om man gör Cappouccino och håller upp det i ett fint glas och stylar till det lite ?! Redigerad 15 oktober, 2003 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Jag är med! Ska försöka göra en maträtt från scratch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 Forumets mäster kock 2003 tävlingen! Denna tävling går ut på att man ska laga en maträtt och sen ta kort på den och lägga upp den här, och sen ska folket på forumet rösta om vem som är Forumets mäster kock 2003! receptet får ni skälva bestämma eller ta från en bok, men ni måste skriva vad er maträtt heter, och vad den innehåller. Och framförallt NI måste ha gjort den, eran mamma eller pappa får ej ha gjort den! Datumet då alla bidragen ska vara inlämnade är: 2003-11-1 och det är då folket på forumet ska få rösta om vilken maträtt som vinner och därefter vem som får äran att vara Forumets mäster kock 2003! Mitt bidrag: http://upl.mine.nu/uplfolders/upload9/Bond_omelett.JPG Bond Omelett Jag lovar den är godare än den ser ut... Den innehåller: två ägg Korv lök Persilja litte salt Och recpetet har jag tagit från en bok, men gjort om receptet litte. Jag gjorde en sån och åt! Den va Ruskig GOOOOOOD!!! Ett bra recept Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 http://upl.mine.nu/uplfolders/upload9/Bond_omelett.JPG Är det det som kallas Muff-kaka . Nej jag är inte med orkar inte laga mat, går det bra med Pan pizza? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 hehe ja det där är MUFF kaka inga pan pizzor, inga fiskgratänger egna recept eller gjorde efter recept.. Och endast mat rätter inga drycker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 då är det ju bara å springa til len resturang å ta en bild av nårr som ser gott ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 hehe ja det där är MUFF kaka inga pan pizzor, inga fiskgratänger egna recept eller gjorde efter recept.. Och endast mat rätter inga drycker.. får se om vi har ingridienserna till min kyckling-wok hemma snart då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 Synd att man inte har webcam eller digital kamera än... Då skulle jag ha tagit kort på mina..hm...nudlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
²x°X°x³ Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 hehe låter kul jag e med jag också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 hehe låter kul jag e med jag också.. Ja behöver En webbis först :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stallion Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 Ok inget illa menat om den här tävlingen men har ni märkt att Wild är den enda som har lagt upp en maträtt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 Räknas sandwichare? då e ja lugnt med gör attlid en mafcka elelr 2 efter skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 Ett tips: Samla alla bildrag i första posten, så kan man se alla på samma ställe, just nu är det ju inget förutom wildisens men sen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 Ok inget illa menat om den här tävlingen men har ni märkt att Wild är den enda som har lagt upp en maträtt. Lugn, tävlingen har inte varit öppen så länge tar nog ett tag för folk att hitta en dag där dom kan laga mat, med tiden så kommer det nog fler bidrag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts