SuperSwede Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Ja denna tråd är ju rätt onödig egentligen men ja undrar mest vilka avatarer respektive signaturer/signaturbilder som e dom coolaste på detta forum? Själv e ja väldigt nöjd me min signaturbild men inte så nöjd med min avatar. Vill ha nått annat. Någt tips? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 känns som att denna kommer att bli låst, men din sig hade vart snygg om det hade varit bätttre kvalitet. Personligen gillar jag min egen signatur (och avatar) men KalleR's signatur är ju läcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 KalleR's äger ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 man tackar man tackar :"> (ska komma på nån ja tycker är snygg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 (redigerad) KalleR's äger ju.. håller me undrar hur han gjorde den? jag är nöjd me min avatar men inte signature Redigerad 15 oktober, 2003 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Det borde vara tvärtom Grönis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Det borde vara tvärtom Grönis.. va menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 va menar du? KalleR's är rätt skön.. Men Scraws Slipknot smilie signatur aeger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Min!! Nej, den är ganska ful, men orka göra en bra.... inte nu iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Min gillar jai nte alls....men orkar göra en nu...roligare å göra åt andra... LOneWolf?.... ja kan prova göra en sig åt dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Min!! Nej, den är ganska ful, men orka göra en bra.... inte nu iallafall... med tanke på det är den aldeles för stor, förminska eller byt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 med tanke på det är den aldeles för stor, förminska eller byt Är den för stor? Hur stora får de vara då? Ingen har sagt något förut, och jag har haft den lääänge.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 läs reglerna, vet att du haft den länge, har bara inte tänkt på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 min signatur är häftig, men de är ju inte så jätte många hockey intresserade på detta forum :"> min avatar är fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 KalleR's är rätt skön.. Men Scraws Slipknot smilie signatur aeger.. Det är skribb som har gjort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Min text äger mer än alla signaturer tillsammans ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Det är skribb som har gjort den. Hälsa han att jag tycker den är skön!! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 läs reglerna, vet att du haft den länge, har bara inte tänkt på det Har du tagit bort den nu? Lika bra, för den var så ful att den vore tagits bort för sin fulhet istället för sin storlek! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Min text äger mer än alla signaturer tillsammans ... Jag tycker inte riktigt om den, jag fattar inte varifrån du (ni) har fått idén att ha min ip och sånt. Det är väl redan 3 som har en sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Jag tycker inte riktigt om den, jag fattar inte varifrån du (ni) har fått idén att ha min ip och sånt. Det är väl redan 3 som har en sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts