MR_Lene Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Ni vet den här tunnan som står på taket på diaz mainsion (lr hur d stavas).Vad är det i den?!(tänkte ladda upp en bild men kommer inte ihåg va sidan heter som man gör de på) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 du kan ladda upp det på Forumet här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Ni vet den här tunnan som står på taket på diaz mainsion (lr hur d stavas).Vad är det i den?!(tänkte ladda upp en bild men kommer inte ihåg va sidan heter som man gör de på) DE Ä VÄL BENSIN ELLER NÅT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 det var egentligen ganska onödigt och fåga vad de tär i en tunna. det står såna lite över allt i stan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Men...... ha gärna en trevligare attityd Ja.va kan det vara i dom ?... trolldeg? nja det är väll typ bensin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 ao...eller helikopterbränsle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 lite onödig fråga bensin tror ja, eller nåt kemiskt som man har i sprängämnen eller nåt. fast de skulle man nog inte ha så nära helikoptern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 19 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 det ser ju ut som de glöder i dom..jag vet att d va en onödig fråga men jag funderade bara på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 ao...eller helikopterbränsle Tror jag med eftersom det är en helekopterplatta och ibland en helekopter där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 men åå.. förmodligen menar han inte tunnorna som sprängs.. utan dom det glöder i... det fanns lika dana i GTA3 som var vid det huset som höll på att byggas.. tror bara att det ska vara glöd.. fast vet inte varför det glöder i dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 20 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 men åå.. förmodligen menar han inte tunnorna som sprängs.. utan dom det glöder i... det fanns lika dana i GTA3 som var vid det huset som höll på att byggas.. tror bara att det ska vara glöd.. fast vet inte varför det glöder i dom.. jaa du ha nog rätt..men det är ju rätt skummt att man kan stå på dom utan att förlora liv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jimmy_12_ Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 ja ja nog om det tunnorna suger ju dase det e ju gammalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 ja ja nog om det tunnorna suger ju dase det e ju gammalt du har damp tror jag ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerker Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 detär väl en tunna med glöd i,sån som uteliggare värmer sig vid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 "med glöd i" hmm, IG i svenska? , näe, nu var jag elak och dum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerker Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 "med glöd i" hmm, IG i svenska? , näe, nu var jag elak och dum ok med glödande kol i, fölåt om jag var otydlig, eller menar du nåt annat? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 ja ja nog om det tunnorna suger ju dase det e ju gammalt Vafan ta din attidyd med dig och lämna forumet! Ingen skulle sakna dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 snälla hultan banna jimmy_12_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 snälla hultan banna jimmy_12_ han kommre snart att bli banned tror jag, du har rätt stor signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 tror jag med jag vet den blev lite stor när jag gjorde den men den är sann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts