Simon_ume Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Nu har jag letat överallt här i Umeå efter Constructor (gammalt som gatan) men jag hittar de inte nånstans! Är de nån här som har de eller som vet vars jag kan ladda hem de?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 du kan reglerna om inte, läs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 HÄR finns det ett demo på det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 16 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 Spelar de stor roll med ett sånt gammalt spel?? De finns inga demon att ladda hem, dom är för gammla så de går inte!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 klart det inte gör så mycket, men regler är regler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 De finns inga demon att ladda hem, dom är för gammla så de går inte!!!!! Är du blind eller? GiZmo länkade ju till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Är du blind eller? GiZmo länkade ju till det. Men va fan är de för fel på dig då!!!!!??? prova ladda hem de själv innan du säger nåt för helvete, DE GÅR INTE ATT LADDA HEM FÖR FAAAAAN!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Men vafan måste du bli så jävla arg så fort inget blir som du vill?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 för helv*ete du funkar ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Men va fan är de för fel på dig då!!!!!??? prova ladda hem de själv innan du säger nåt för helvete, DE GÅR INTE ATT LADDA HEM FÖR FAAAAAN!!!!! snacka om att överegera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 De funkar inte alls, skicka de till mig då om du har laddat hem de! De blir "sidan går inte att visa" typ. Så, NEJ DE GÅR INTE ATT LADDA HEM!! Men om han kollade själv först innan han säger att jag är blind och så, när jag säger att de inte finns att ladda ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 De funkar inte alls, skicka de till mig då om du har laddat hem de! De blir "sidan går inte att visa" typ. Så, NEJ DE GÅR INTE ATT LADDA HEM!! Men om han kollade själv först innan han säger att jag är blind och så, när jag säger att de inte finns att ladda ner! MEN FATTA ATT DET GÅR ATT LADDA HGEM!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Men.ta det lungt! Jäkla griniga folk var här då! Dessutom så kanske edt inte ufnkar för han men för er?... han kanske har en cookies spärr ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 23 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Men.ta det lungt! Jäkla griniga folk var här då! Dessutom så kanske edt inte ufnkar för han men för er?... han kanske har en cookies spärr ? Han har inte provat ladda hem de! Om han har gjort de kan han ju skicka de till mig i så fall!!! Men spelet är förbannat gammalt så demot finns säkert inte längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2004 Sidan funkar, men inte dom 4 olika MIRRORS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts