sumo Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 jag hittar typ aldrig nån sanchez på gatan och jag börjar undra om det är nå fel inställt (laddade ner en handling.cfg och carcols.dat från dc) men det verkar se rätt ut (har jämfört med en utlagd handling här på forumet). Hittar ni också eran Sanchez (crossmopeden) väldigt sällan?!? Tack på förhand! och kan ni hjälpa mig med detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Hur ofta bilarna ska koma fram styrs av default.ide, så du har nog bara otur. GL with the looking! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Kör en pcj, freeway, angel eller faggio så är den lättare att hitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Kör en pcj, freeway, angel eller faggio så är den lättare att hitta. DE Ä KONSTIGT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 DE Ä KONSTIGT Nej inte speciellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts