Pjotr Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 (redigerad) Da Swedes Da Swedes sida har uppdaterats,dom har öppnat ett forum nu,kolla in sidan på: http://www.da-swedes.tk vill du direkt till forumet klickar du på den här länken: http://daswedes.proboards23.com Redigerad 18 oktober, 2003 av Pjotr Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 ?? Den fungerar inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 är grafiken snyggare? öouh? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 (redigerad) vilken grafik? tips: skaffa en annan host, geocities suger! kolla Brinkster Redigerad 14 oktober, 2003 av vigge89 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Tips: 1. Bojkotta geocities, skaffa ett bättre webbhotell eller egen server 2. Bakrundsmusik hatar ALLA, så det kan du ta bort direkt. 3. grafik? allt är ju text 4. Välj språk, fick ju engelska på vad fan jag än valde Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pjotr Skrivet 15 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 (redigerad) bakgrundsmusik hatar inte alla,med grafiken menar jag t.ex. bakgrunden,och ja geocities suger,det där med språk ska bara vara så man tror att vi översatt till 100 språk Redigerad 15 oktober, 2003 av Pjotr Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 det är inte särskilt proffsigt om man har språk-val, men så funkar det inte, snarare töntigt, opoffsigt och fult Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pjotr Skrivet 17 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 (redigerad) det är inte särskilt proffsigt om man har språk-val, men så funkar det inte, snarare töntigt, opoffsigt och fult ,jag är en liten gris men ååå,sidan är ju såååå allvarligt upplagt också,och jag har ju arbetat i tiiiimmmmaarrr för att få den att se sådär snygg ut.(om du inte förstod så var det där ironi) Redigerad 17 oktober, 2003 av Pjotr Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 du verkar vara ganska seriös om ni har en sponsor som har en egen domän.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pjotr Skrivet 17 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 (redigerad) du verkar vara ganska seriös om ni har en sponsor som har en egen domän.. ,jag är en liten gris haha,dom ska skicka lite gratis t-shirts om vi gör reklam för deras sida,lättlurade stackare. Redigerad 17 oktober, 2003 av Pjotr Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 Men vad är det för sida egentligen? Fattar inte vitsen med sidan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pjotr Skrivet 18 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 (redigerad) Men vad är det för sida egentligen? Fattar inte vitsen med sidan,jag är en liten gris från början (på version 1.0) så fanns det skitamånga gif-filmer som jag och min kompis gjort,några av dom finns på 'movies' på sidan,sen under 'projects' så ska vi testa olika saker(t.ex. experimentet med lådan som är där nu. nu har jag länkat direkt till forumet så att alla ska kunna komma in(geocities suger och därför kunde inte många vara inne samtidigt på sidan förut) Redigerad 18 oktober, 2003 av Pjotr Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 från början (på version 1.0) så fanns det skitamånga gif-filmer som jag och min kompis gjort,några av dom finns på 'movies' på sidan,sen under 'projects' så ska vi testa olika saker(t.ex. experimentet med lådan som är där nu. nu har jag länkat direkt till forumet så att alla ska kunna komma in(geocities suger och därför kunde inte många vara inne samtidigt på sidan förut) men byt host då? och sluta lägga till "jag är en liten gris" i varje post Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pjotr Skrivet 21 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 men byt host då? och sluta lägga till "jag är en liten gris" i varje post ,jag är en liten gris ja,håller på och fixar en bättre host,neee,det är roligt,ser ut som om folk tycker dom är grisar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 (redigerad) ja,håller på och fixar en bättre host,neee,det är roligt,ser ut som om folk tycker dom är grisar! Jag är en stor gris ja, det är jätteroligt, fråga varje medlem på forumet, eller ännu bättre, skapa enn poll om det (not) Redigerad 22 oktober, 2003 av vigge89 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 från början (på version 1.0) så fanns det skitamånga gif-filmer som jag och min kompis gjort,några av dom finns på 'movies' på sidan,sen under 'projects' så ska vi testa olika saker(t.ex. experimentet med lådan som är där nu. nu har jag länkat direkt till forumet så att alla ska kunna komma in(geocities suger och därför kunde inte många vara inne samtidigt på sidan förut), jag e en bög Du har psykiska störningar din lammknullande bög... Ge dig och kom aldrig tillbaka och jag ger fan i er jävla sida utan mening (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Varning på ZalCiNoWa. Men det är väl onödigt att hålla på och reta upp folk så Pjotr, ingen tjänar på det... (:!!! *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts