Fluxir Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 mina hjul på bilarna som jag lägger in ser ut som dom gjorde på den gammla bilen, men om bilen exploderar så syns dom hjulen som ska va på den nya bilen.. varför är det så?? å vad ska göra åt saken??? ser ju lite löjligt ut å åka omkring i en SUPRA med hjulen från Hotringen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Har du Dmagic installerat? Om du har det ska du gå in i data\default.ide och ändra det näst sista numret på hotring "raden" till 249. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fluxir Skrivet 15 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Har du Dmagic installerat? Om du har det ska du gå in i data\default.ide och ändra det näst sista numret på hotring "raden" till 249. vad är Dmagic?? det har jag nog inte... var finns det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 Den gör så att man kan köra 3D fälgar och så. Laddade upp den så du kan ladda ner den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fluxir Skrivet 16 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 Den gör så att man kan köra 3D fälgar och så. Laddade upp den så du kan ladda ner den. ok.. tack så mkt.. ska kolla det nät ja kommer hem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts