shorty Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Nått bra och lätt program att "trimma" bilarna och motorcyklarna i?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Japp, ladda ner GTA Vice Car Editor från GTAsajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 14 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 (redigerad) Det här kallar jag en bra topic! Så här ska det se ut! Inga kaxiga eller löjliga svar! Och ingen som skriver något extra...! PS: Ville bara säga det! Släng den här 'quoten' om ni vill! Redigerad 15 oktober, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Japp! Men det var ju Hultan själv som svarade också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 18 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 usch va besviken man blir, det går ju inte trimma alls bra.. det ska kunna gå att trimma så fort att man ska mista all kontroll tycker jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 usch va besviken man blir, det går ju inte trimma alls bra.. det ska kunna gå att trimma så fort att man ska mista all kontroll tycker jag.. ändra i anteckningar istället... då kan man verkligen mista all kontroll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 usch va besviken man blir, det går ju inte trimma alls bra.. det ska kunna gå att trimma så fort att man ska mista all kontroll tycker jag.. Jo det går visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 19 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 inte med Gta vice car editor, inte för mig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 inte med Gta vice car editor, inte för mig iaf Jo det går, du gör väl kanske fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 19 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Om jag sätter velocity på 200 000 ska det väll endå va okontrollerat??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Ja men höj också "accelaration". Och du sparar vål filen efter ändringarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 axxen ska vara på typ 3000000 då jävlar kan du få se på flyga, åk till slygplat6sen och åk på en s.k. ramp på startbanan, jag fläg till "det där huset som jag inte kommer ihåg namnet på", huset det man får och där man gör sista uppdraget, wohoo, man flög skapligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 axxen ska vara på typ 3000000 då jävlar kan du få se på flyga, åk till slygplat6sen och åk på en s.k. ramp på startbanan, jag fläg till "det där huset som jag inte kommer ihåg namnet på", huset det man får och där man gör sista uppdraget, wohoo, man flög skapligt Problemet är att man knappt kommer till flygplatsen för man flyger åt h*lvete bara man gasar. PS: Du tänker nog på Vercetti Estate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 19 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 har ändrat axxet också .. får väll prova igen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 20 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 jag fattar verkligen inte varför det inte vill funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 20 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Äntligen har jag fått rätt på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts