real_slapshot Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 När jag kommer in i spelet så bara snurar bilden, man ser gubben ovanför. Går ej att kontrollera musen. Någon som vet vad som behövs ändras, göras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Förslag:sitter musen i ordentligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Du kanske har råkart starta gta1 , nej men jag har faktiskt igen aning har ej varit med om det tidigare, testa att instalera om, vad har du för dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Har du någon modd installerad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Oo du har nån gamepad installerad - dra ur den. Samma sak gäller eller ratt&pedaler, joystick osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fluxir Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 nåra av bilarna kan göra så om du har moddat dom, varför du inte kan kontrollera musen vet ja inte. men bilarna kan bli väldigt skumma ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 På menyn då? går det där? EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Felet är det Hultan sa tippar jag på. Det blir så för mig när jag har gamepads inkopplade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
real_slapshot Skrivet 15 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Felet är det Hultan sa tippar jag på. Det blir så för mig när jag har gamepads inkopplade. Ja, det var gamepaden. Tackar så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts