irre Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 jag har köpt alla byggnader så då har jag klarat alla uppdrag men hurfan skaj ga få tag på sonnys pengar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fluxir Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 det är nog nått du inte gjort ska du se.. frågan är vad det är.. du måste göra typ alla uppdrag innan du kan fixa hans pengar... å om du har gjort alla uppdrag, så är det bara att vänta till telefon ringer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
irre Skrivet 15 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 okejj tacak! jag har e kille som går i min klass och han säger att han har klarat spelet utan att göra d till 100% men d går ju inte för jag har gjort allt, han sa att man ska döda någon maffia i sista uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts