the-copy Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 en BOSCH DUAL!!! YEAH MEN! vem bryr sig om massa färger och bilder och spel osv, bara den fungerar och SMS och det gär att ringa så är jag nöjd...!? men det är iaf slut på batteri och jag har ingen laddare, hattade den på soptippen, han inte kolla påden så mycket eftersom det var lite batteri kvar, den gick att starta, men nu är det slut på batteri Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Spara pengar och köp en SJÄLV då... Mamma och pappa kan inte göra allt du vet... ja, ja vet...men ja vill ha pengarna till nåt annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Siemens M50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Nokia 3310 är nöjd med den, fyllde år för två veckor sen, då fick ja ett skal till den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 har en t68i som ja snart haft ett år...är riktigt nöjd med den...aldrig vart nåt krångel så nästa telefon lär bli sonyericsson...hoppas dom kommer med 3 g telefoner snart så ja kan köpa en sån...min är ice blue eller om färgen hette artic blue...funderar på å bytta till de gråa skalet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Jag har en Nokia 3330. Fick lov att köpa nytt batteri till den tidigare i höst, det kanske hade varit bättre att köpa en ny telefon eftersom batteriet kostade 350 spänn om jag minns rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 har en 3210;a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 jag har p800...den äger. hur fan kan det vara så bra batteritid på den?...så jävla skönt att rita på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Nokia 3330, ganska gammal, men duger alldeles bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 en 5210:a...duger att sms:a på. Får en ny i April(troligtvis)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 jag har en eriksson T39 eller nåt sånt, orka med sånt, bara man kan ringa och skicka sms.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stallion Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 Fick en Siemens A55 idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 JAg har en Samsung C100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 jag har p800...den äger. hur fan kan det vara så bra batteritid på den?...så jävla skönt att rita på den. farsan har en sådan. riktig goo e den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Har en Nokia 5210, den räcker gott och väl. En mobil ska man ha till att ringa med, skicka sms och sånt. Det är så onödigt med mobiler som har färgskärm osv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 (redigerad) Har en Sony Ericcson T310....Duger länge till.....Nästa mobil bli nog en 3G telefon Redigerad 18 oktober, 2003 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Ericsson T18... hehe lite gammal men den duger för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 jag har en sonyericsson z600 hehe ganska ny GANSKA* det ingår en liten bil man styr med telefonen lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 jag har en sonyericsson z600 hehe ganska ny GANSKA* det ingår en liten bil man styr med telefonen lol Hehehe coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Siemens A50 Använder den typ aldrig, kostar bara en massa pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts