Topp3 Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Asså Tommy, dina texter verkar bara vara nå't halv ihopslängt fyllt med massa nödrim. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Asså Tommy, dina texter verkar bara vara nå't halv ihopslängt fyllt med massa nödrim. Äntligen nån som fattar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Äntligen nån som fattar. Alla på whoa har också fattat det det är bara tommy och hans små vänner som inte har fattat det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juggalo Freek Ninja Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Undrar om tommy ens försöker? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Ja, det kan man undra! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Ja, det kan man undra! Tommy du är rätt kaxig! kolla på signaturen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Picos homies har knappast flytt! Juggalo, snälla få din hjärna bytt! Allt du kan göra, e att sitta på ett forum och höra! Glada skratt utanför fönstret ditt! Men aldrig går du ut för du vet att mitt, gäng spöar dig då! Vi vågar stå på! Följer dig vart du än skulle kunna gå! Du kan varken gömma dig eller kuta! Tar du en meter åt fel håller får du konversera med min kulspruta! Snart e det jul! Du ska få en riktigt kul, present av mig! Du kommer ångra dig! Att du nånsin gick in på denna tråden! Dags att ångra alla dåden du gjort som var orätta! Nu e det dags att scoren sätta! Nej, Picos homies e kvar! Ett tips innan vi tar dig, se ditt favvoprogram Babar! Nej tommy è bäst.. ( ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Tack _-MadeMan-_! Men era texter, alltså ni som klagar på mig, era texter duger! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 du tror att du äger här? då måste du vara rigtigt korkad texterna är så dåliga, så jag skrattar tills min hals blir uttorkad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Blir din hals uttorkad efter att skriva 2 rader, Dina stämband verkar inte kunna göra bravader! Gå till en läkare, han säger att du ska käka're Farligaste pillret han har! Eftersom han inte vill ha dig kvar, På denna jord, sanna mina ord, din mor, en riktig hora! Vill flytta bort från dig och till Mora! Och skidor varje da', det skulle göra henne gla'! Du e en skam för din släkt! Din blåsa har ju återigen läckt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Hehe kul att ni tar samma rimm som jag har använt i mina förra texter. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Vem gör det Freaket? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 (redigerad) nu jämför vi några sketna och några eleganta rader tommys är skit medans freeks är heliga bravader och Blir din hals uttorkad efter att skriva 2 rader, Dina stämband verkar inte kunna göra bravader! är ganska lika, eller? Redigerad 1 november, 2003 av GTA3 freak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Jo, men tänkte inte på det! Lovar asså! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 2 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Hehe kul att ni tar samma rimm som jag har använt i mina förra texter. va fan ingen kan ha copyright på rim skärp dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juggalo Freek Ninja Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 och är ganska lika, eller? Och han säger vi e dålig på att rimma. Han snor ju våra rim. Patetiskt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 (redigerad) Och han säger vi e dålig på att rimma. Han snor ju våra rim. Patetiskt. Det handlade om Freakets, inte om dina rim. Och vad menar du med våra? Redigerad 2 november, 2003 av Pico Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juggalo Freek Ninja Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 Det handlade om Freakets, inte om dina rim. Och vad menar du med våra? *suck* Jävla...*mummel* I den här tråden finns ju uppenbart två grupper. Jag, Wild Hawk och GTA3 freak. Den andra e tommy och ni som slickar tommys röv. Och man snackar ju om sin grupp som en helhet. Lite jävla sammhålning! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Vad gör man när man hålar samman nåt? Lås den här tråden, gått över styr när folk börjar grina för att nån skrivit samma ord som en själv ffs! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 ninja: du har väl inte tänkt på att hitta ett forum där man kan lägga ut sina damp ryck? bara skoja men jag tycker att de va lite för mycket ninja, men jag vill fortsätta kolla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts