Wild_hawk Skrivet 25 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 ju jävligt fett skiva, nu går det att ladda ner snippet från vår hemsida www.oa-records.cjb.net Där ni även kan ladda ner en låt av mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 hur spelar ni in och sätter ihop musiken ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Du kan inte rappa din slut, kommer upp här och ser ut som fucking jabba the hutt.\ Vi kan börja battla grabben jag kan inte förlora nåt, det är därför du står där och röker och ser ut som grodan boll\ Studsa härifrån håll käften grabben du börjar battla mig du kommer få på flabben\ Det var såhär du vet vad osm hände stå inte och bläng på mig, stäng munnen jag vill inte se dina snea tänder\ Att han kommer upp gör bort sig, ni borde tacka honom för nu har ni nåt att fucking skratta åt\ Ok vi säger såhärdå........ Dina talanger grabben var var det du tappade dom ? Jag måste fråga vilket språk är det du rappar på Rappare som dig är alldeles för slitna det kan inte vara mitt fel att du springer runt och ser ut som joelbitar Är du med i björnes magasin ? tappade du bort dina talanger du kan inte va så fin jag säger bara säga såhär sluta knulla ditt fån hörru, dra upp tröjan och rulla härifrån\ skulle kunna knäcka ditt käkben för nåt taskigt kinkben du ser ut som en kondom på en tändsticka som astrid lindgren\ Och så säger vi såhär du står där och grabben du ville bara visst va knasig vem försöker du va vita svaret på prins marki ? (vet inte vad de ska vara där ) inte jag som skrivit den, tog den från open mic battle mellan organism 12 vs monoton, texten är från organism 12 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 hur spelar ni in och sätter ihop musiken ? vi använder ett program som heter Goldwave Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 gratis ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 gratis ? ja, sök på download.com eller google.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aspviken Skrivet 3 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2004 (redigerad) Sitter framför datorn mitt i natten,å hänger en freestyle ni borde alla veta att mc anton e svintajt sitter ju å freestylar för eran skull hör bara av dig så bjuder jag på one night stands knull ( hahah) Ingen jävel vet vem jag är,men mitt namn är Aspviken det är jag som e de senaste i hiphop tekniken jag ska döda dig,du kan börja springa undan ja skulle vilja battla dig,du med ett svar? de skulle du inte kunnat haha..var bara sugen å hänga en freestyle nu mitt i natten droppa nån kommentar peace.. jo en sak till dissar du mig så dissar jag dig Redigerad 3 mars, 2004 av aspviken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 (redigerad) Sitter framför datorn mitt i natten,å hänger en freestyle ni borde alla veta att mc anton e svintajt sitter ju å freestylar för eran skull hör bara av dig så bjuder jag på one night stands knull ( hahah) Ingen jävel vet vem jag är,men mitt namn är Aspviken det är jag som e de senaste i hiphop tekniken jag ska döda dig,du kan börja springa undan ja skulle vilja battla dig,du med ett svar? de skulle du inte kunnat haha..var bara sugen å hänga en freestyle nu mitt i natten droppa nån kommentar peace.. jo en sak till dissar du mig så dissar jag dig yeah boi! Fin, dock konstig raduppbyggnad i första raden. Eh, nu ska jag lägga av med whoa-kritkien! hehe. Kom ihåg att besöka OA's hemsida, thats right! Redigerad 8 mars, 2004 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 yeah boi! Fin, dock konstig raduppbyggnad i första raden. Eh, nu ska jag lägga av med whoa-kritkien! hehe. Kom ihåg att besöka OA's hemsida, thats right! Du gav fel addres det ska va www.oa-records.cjb.net Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Sitter framför datorn mitt i natten,å hänger en freestyle ni borde alla veta att mc anton e svintajt sitter ju å freestylar för eran skull hör bara av dig så bjuder jag på one night stands knull ( hahah) Ingen jävel vet vem jag är,men mitt namn är Aspviken det är jag som e de senaste i hiphop tekniken jag ska döda dig,du kan börja springa undan ja skulle vilja battla dig,du med ett svar? de skulle du inte kunnat haha..var bara sugen å hänga en freestyle nu mitt i natten droppa nån kommentar peace.. jo en sak till dissar du mig så dissar jag dig najs text som fan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Ni tror ni är coola för ni kan rappa/ Dissa skiten och börja packa/ Metallen är här, och här för att stanna/ Om ni inte hajjar får ni ett kulhål i er panna/ Peace.. AIGHT! (lol) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Ni tror ni är coola för ni kan rappa/ Dissa skiten och börja packa/ Metallen är här, och här för att stanna/ Om ni inte hajjar får ni ett kulhål i er panna/ Peace.. AIGHT! (lol) bahaha! så jävla bra! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Ni tror ni är coola för ni kan rappa/ Dissa skiten och börja packa/ Metallen är här, och här för att stanna/ Om ni inte hajjar får ni ett kulhål i er panna/ Peace.. AIGHT! (lol) hahaha fett stell Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Kan man inte battla varandra www.svenskunderjord.com? Visst finns det en sån sida? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Kan man inte battla varandra www.svenskunderjord.com? Visst finns det en sån sida? jupp, välj BattleZone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 fr34k: Jag suger menar du väl? Har ju inte äns nån rytm.. Wild_Hawk: LoL! Phett.. Nje.. Jag som trodde ni skulle bli arga ja.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 hur ser skivframsidan ut på eran spitkickas skiva? tänkte bara efterssom jag gjorde två bilder som ni kunde använda.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 fr34k: Jag suger menar du väl? Har ju inte äns nån rytm.. Wild_Hawk: LoL! Phett.. Nje.. Jag som trodde ni skulle bli arga ja.. haha nja är inte riktigt någon hård diss men var dock rolig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Hej är du en tjej?/ -Nej det är jag ej!!/ det trodde jag ej om dig/ -nej för jag är ju en gay/ http://207.44.246.196/585/199/emo/punk.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 (redigerad) en liten text om en bilfärd! Vi sitter i bilen, pumpar hög volym solen står högt upp på himlen, en härlig syn trycker på knappen, bilen puumpar upp klicker igen den far ner i ett gupp brudar i baksätet, bland vapen och cash jag och anton sitter fram, röker lite hasch pumpar lite till, basgången tumlar runt upp och ner gatan lång känner basen så tung känner blickar från streetan då man glider förbi alla vill ju få en skymt av en GANGSTERBIL för vi kör med stil, alla vill va som oss då vi glider ner i Luleååå och pumpar loss vi glider runt, kör om en bil pumpar lite till sen så byter vi fil Vi glider upp och ner jag har pimphatt på sne smokar cigarr anton desamma och ler solbrillor, glans, jag är ju mannen med glans det ser man på min bil, den går på som en dans då vi pumpar upp och ner, cadillac som fångar ögon gasar på i innerkurvor och min bil är i topform enorm, dom guldiga grillsen upp i fronten pumpar upp och ner, kollar ut mot horisonten puffar lite till, känner röken i gommen Nån bitch där bak kastar sin ölburk även fast den inte är tom än vi skrattar och ler, motoren brummar lågt kastar ägg och spottar slem då vi ser en snutkåk Guldfälgar, spiderrims glider runt i staden, äkta pimps skålar med skumpa, brudar skakar rumpa i baksätet av vår bil, sex appeal till freaket - ändrade den lite, tog din bakgrund och GTA-fonten! Tack för jobbet, föresten! Redigerad 8 mars, 2004 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts