Topp3 Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 ? Tror han tyckte det var en asgrym text. Gjorde iaf. jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 okka, du har skillz, freak och hawk med...! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 6 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 tack scraw! Till alla er som stått vid min sida ni som fått alla sår att sluta svida Ni som skulle fälla en tår för att ni sakna att jag aldrig igen kommer vakna Jag vet att jag för ofta klantar allt till men även då är ni där för mig som julafton sill älskar när ni säger krya på dig mannen när jag är dålig när är nästa gång vi träffas? Blir otålig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 (redigerad) shit.. im stucked! thx okka, scraw även om hiphop inte är det jag lyssnar på/ så är det rätt kul att att skriva en låt då och då/ bara släppa lös, låta rytmen bestämma/ se hur många rim man ur hjärnan kan klämma/ för det egentligen metal som mina högtalare skriker ut/ har spelat högt och för länge, så örat säger ständigt tuuut/ inget kan hindra mig från att göra vad jag känner för/ om folk inte gillar det, så inte det mig stör/ tycker synd om folk som sitter och mår dåligt/ folk som inte märks, med ett psyke som är litet och håligt/ stå på er själv, det kommer nog att vända/ nått som får självkänslan att tända/ tills dess så önskar jag er lycka till/ och jag ja jag kommer att fortsätta göra vad jag vill! Redigerad 6 februari, 2004 av fr34k Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Suger, jag vet... Har aldrig varit bra på att rappa Låt mig säga en sak angående mitt liv Och jag kan direkt säga att det inte är HIV Detta är ett mycket värre problem Som att springa fram och tillbaka på ett diadem Det kallas kärlek och sägs vara ljuset på jorden Och det räcker förstås åt hela horden Och i horden räknas inte jag Ungefär som att vara bänkad i ett fotbollslag Det är som att vara kung utan folk Eller en japan i finland utan tolk Bröder & Systrar, berätta för mig Och sluta att bara säga nej Ibland vet jag inte vad som händer Man köper en kniv av en langare som vet inget om länder Jag vill inte bli som han, nåd! Kan inget om skolans jävla skitråd Detta blir bara värre och värre Och sen blir jag kallad mästare Jag är trött alla dessa lögner Från dessa politiker och krabater Du får kalla denna text vafan du vill Bara du inte ger mig en tunna sill Det där var min såkallade humor Lika rolig som att knulla nunnor Morsan och farsan har tre barn Ur deras syn två barn och ett garn Ett garn trasslat i en jävla röra Och ingen kan något göra Röran råkar vara mitt liv Bröder & Systrar, varför är det såhär? Varför kan jag inte bara glömma bort allt och vara fjortiskär Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 (redigerad) du är ju visst bra Scraw! Fint tema på låten, du kan väll kanske rensa bort lite som inte har med texttemat att göra och lägga in lite som faktiskt gör det! Det skulle bli svingrymt!! en liten text, efter varje "why" är det en liten paus. Why, am I doin this fo’ to get money and bitches, just to get cash and hoes? why, i cant find out any way to be humiliated for life or be here to stay? why, it aint no proper explanation I’m to young to drive a car or have my own big-bucks-worth mansion why, can’t you tell me and give an answer why people is dying by shotgunshots and in cancer why, do I have to work my ass of while soapoperah bitches is getting paid dough why, cant the world be fair its nothin to be afraid of exept one thing, fear why, is everything so wrong why cant we keep on and fight for ourself and stay strong Why, my name ain’t famous im known on Björx and my name is flawless why, do some people got money fuck money, its funny without that fucked up money why, do some people hate blacks everyone is a person its the truth not facts why, do some peaple got diamonds whos rick, medaljons while others got five pounds it aint fair, and that’s the truth im spittin why? I dont know, but this song is hittin *edit* tack för kritiken gott folk! Redigerad 6 februari, 2004 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Fan va skönt om man tänker den med beat... Tack okka! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Tror han tyckte det var en asgrym text. Gjorde iaf. jag. Nej, jag tänkte bara eehh... tänk inte så mycket på att göra en låt av den texten för du vet väl vad som hände när ozzy skrev låten "suicide", hårdrock men iaf. :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Nej, jag tänkte bara eehh... tänk inte så mycket på att göra en låt av den texten för du vet väl vad som hände när ozzy skrev låten "suicide", hårdrock men iaf.:"> hehe, okej. men jag är ju inte lika stor som Ozzy då! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 7 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Kommer in där han sitter, han spanar in brudar o leker små cool En käftsmäll så han faller ner blodig från sin stol Han fäller en tår av rädsla och frågar om vad som kommer här näst Ja säger kommer tända eld på ditt hus och säga till dina päron ”eran son hade fest” nu börja han fråga hur kan du våga? Min bror är skolans muskel hora ja säger jag har aldrig känt rädsla för döden har inget att förlora dåren som mobbade geeken i korridoren, var inte jag var inte jag dåren som blev mobbad av geeken i korridoren, de var jag de var jag lille vän som blev en krossad spyfluga säger som det är har alltid hatat dig, kan inte ljuga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Jag och min kompis, ännu en låt under namnet spitkickas Oskar: jag klär ut mig till strippa och besöker din möhippa när ingen tittar drar jag vapen och vrålar DÖ FITTA för mig är det ett nöje att kasta handgranater titta inte under min säng om du är antivapen för där finns, fullt med vapen, jag gillar att döda barn turister går också bra, jag är ju kompis med ETA drar drivebys med granatkastare och kulspruta och säger till mina vänner att din tjej är bra på kuksuga gillar att hugga huvvet och skapa blodbad hugga pulsådrar och snitta upp saker med rakblad Anton: För vi gillar att skjuta, lämmnar dig i ett dike halvdöd Sen gillar vi att dra till oss å svepa en kall öl För det ända vi gör är att skjuta snutar medans du å ditt fula crew bara suger på snut kukar För våra vapen hörs så hela jävla lule hör Hållkäft din jävla fitta annars skjuter jag så du dör För vi skjuter ner er me min farfars gamla gevär För du dör , ditt crew dör å då har vi inget besvär Säg inget taskigt om oss, din jävla hora annars dör du på direkten, din jävla hora Ref Oskar: vi gillar att döda döda döda döda som James Bond minst en gång i veckan hamnar vi i rättegång Anton: vi gillar att döda döda döda döda som James Bond minst en gång i veckan hamnar vi i rättegång Oskar: jag är så kreativ att jag kan även döda med osthyvlar men valigtvis så brukar jag skjuta, spränga och kasta knivar akta er, du kommer att sluta med liksvarta spitkickas är gangsters som alltid har med sig liksäckar plaserar bomber gör attentat och älskar att skicka torpeder ALDRIG har ett mord jag gjort påvärkat mitt samvete kasta hattar som odjobb och får smaka blowjobs lever ett äkta Bondliv, and i love to kill cops Anton: Säg inget taskigt om oss, du kan lika gärna hålla käften nu har du fått en varning, gör du de så dör du på direkten Din jävla hora , vi har sett din hora naken Vi skjuter ner era syskon me våra stora vapen Äh varför blir de bara syskon, vi tar hela ditt släktband För inget av mina mord har ja nånsin blivit häktad För vi hatar alla , skiter i snut lagen Snart snart skjuter jag å du får krut i magen Ref x2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aspviken Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Bitch nigga! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 spitkickas mothafucka oskar motherfucker, jag krossar ditt bakhuvve pimpslapar din mamma och brister ut DUMHUVVE du är äcklig, som offentliga toaletter som robert gustafson är jag en riktig viktigpetter inte mitt fel att du är mobbad som sladdbarn jag och Anton fixar ända lika lätt som askfat att spitkickas är bäst är väll nått du redan visste kom ut ur garderoben du är bög som Per Gessle vi gör så att du hoppar upp och ner på dansgolv blir vår groupie och friar till mig med banderoll om ni hör om mord på TV så vet ni att det var vi om det är nån som ska fettsugas så är det Remedeeh anton eyo , nu e vi här igen, alltid på topp nivå spitkickas, alltid redo att battla små fån Onödigt å bråka me oss, du får två skott i ansiktet du har bråkat me oss, du kommer dö nästa anblicken Mina ord e vassare än sexton skott i nacken spitkickas mothafucka, har bara börjat denna slakten fan ja vill ha beef mot nån, nån som ja fan kan dissa nån som ja kan säga e bög, fitta, horig å ett stort jävla liffa! fan mig kan du inte battla, en rutinerad emcee hatar alla små bögar, so fuck this shieee Du e så jävla dum i huvudet, att man inte kan förstå du dör om några få sekunder, mc A.A består Oskar sitter på höghus och zoomar in med lasersikte jag är känd som snubben som ommublerar ansikten jag trakkar alla vid sidan om att vara biltjuv på helger gör jag mord du har väll hört om Knutby rappar så hårt att du dränks i mitt slem mer samba än Las Vegas fucking Mambo Nummer Fem jag och mina boys gör så du blir tilltycklad snor din bitch och hus, bil och bilnycklar Anton fan ja äger detta ställe, du kan inte rappa bara snacka antonasp, oskarsjöb kalla oss gangsters mothafucka! Jag kan dissa andra rappare, ja börjar me petter du e bara så jävla bög, du kan dra åt helvete! Fan vi e så jävla grymma, fast vi bara är två de spelar ingen jävla roll, vi skulle nitat ner erat crew ändå! Du suger, mitt flow är ändå hyfsat ja far runt å skjuter snutar mellan lule å tyskland Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 vakna upp tidigt, dags att gå till skolan men skickade snabbt ett sms till polarn där det stog snälla kom inte till skolan jag ska göra ändringar med mitt liv och andras jag ska få skolan att med ett hagelgevär förvandlas laddade om geväret och börja mot bussen vandra fick ett sms tillbaks av polarn: men vem är det du vill klandra? skrev tillbaks alla som tryckt ner mig och sparkat med ord så därför ska jag resa mig upp och tvinga dem att äta jord nu klev jag på bussen, där möttes av en elak blick bomben i mig var nära att explodera men den sa bara tick tick efter en kvart var bussen frame vid vår hållplats hoppade ur bussen och skrek kom fittor ät min sats nu började det växa horn ur min panna och jag djävulskt log presade nu avtryckaren så den skickade ut skott så de i marken slog det börja flyta blod och liken blev snabbt kalla hmm hur många dödade jag... Hmmm ALLA! Men efter ett tag kom polisen så jag sprang in på en toalett körde upp geväret i min mun och tryckte av att hämnas var ju jävligt lätt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Du borde tatt ner några snutar med! Skön text. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 (redigerad) Bra Wild Hawk! Nog din bästa faktiskt. En fråga, Läser ingen mina texter? Är dom för långa? Haha Redigerad 21 februari, 2004 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Nej dom är lite vad ska man säga..... Skoja bara Dom är grymma men det känns som man säger samma sak hela tiden, typ grym, skön, soft och det är ju inte så konstruktivt. Men jo dom är bra, spitkickas texterna med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aspviken Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 ey..Grym låt som vi spelade in igår..sptikickas ft. ID häftigt! SPITKICKAS störst i världen! pis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 (redigerad) Nu har spitkickas släppt ett grymt album med grymma låtar! Skivan heter Pop The Hood. Här är tracklisten: 1. Vi Är Hiphop (1:36) 2. Samba (2:15) 3. Grand Theft Auto (GTA) 4. Morbid (1:51) 5. Vi Älskar Julen (2:37) 6. In The Korridor (2:11) 7. Hatfulla ft. ID (2:05) 8. Pimp Shit (2:21) 9. Geed Up (gangsta Shit) (2:28) 10. Räpräsäntin Björx Gatan (2:21) 11. Björkskatan Skit (0:31) 12. Un Da Ground (2:07) 13. James Bond (2:45) 14. Thugstas (2:31) Snippet av skivan finns här (du måste vara medlem för att tanka). PMa mig eller aspviken om ni vill nått, beeyotch! Redigerad 23 februari, 2004 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aspviken Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 fet skiva som fan! Räpäsentin North shit! bara så ni vet att jag e gaaangster! jag e så häftigt! pis man Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts