Wild_hawk Skrivet 30 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 nu är jag tilbaks och inte bara en skön rad tappa upp ett blod bad, och slappna av skär upp fingret med en kniv så blodet börjar spruta sug nu på fingret och börja njuta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 (redigerad) usch vad du är äcklig wild hawk, haha skär ljupa skåror i din arm med ett blodigt rakblad ta en tugga utav strupen, kapa rakt av hugg en hand man skiter i bandage tar ett par bilder lägger upp på kollage tar kökskniven, mohaha, och börjar hugga lägger upp allt på en tallrik, och sedan börjar tugga! - mums! freestyle Redigerad 30 december, 2003 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 (redigerad) okej, hata mig inte för att jag tar upp en gammal tråd en text jag och min kompis har gjort, varannan line. Jag började jag är hiphop, hör till mitt liv och vad jag gör jag älskar hiphop, det är vad jag lever vad jag kör/ Det jag äter de jag skiter det jag lever är hiphop bög fitta hora , jag hatar slipknot!/ varför hackar ni på mig? props till Luleå fo show jag är gangster även utan tripple five soul/ Jag älskar musiken , de e såå fett sluta hacka på oss din bitch håååll käft!/ allt ska va så äkta, men vi lever detta shit fuck alla på whoa, haters can suck my dick!/ Nej vi är inte mörka , vi är vita fast äkta kör hårt med plain T-Shirts, Clique, inte Mecca/ jag gillar gangster rap, oldschool och spoken Håller med till 100%! bara för jag klär mig baggy blir jag kallad hiphopnörd/ Jo , jag är hiphopare varsågod hata mig Jag kör min egen stil så bitch klaga ej!/ man får tycka hur man vill utan bli kallad efterbliven när jag är 20 ska jag va hiphop det blir Scoob Rock till bilen/ Jag är inte mode snubbe jag ska alltid köra baggy hiphop är hiphop inte Sean Paul å Shaggy/ om ett tag får spitkickas 100 träffar på google fast då kommer alla tycka att vi dissar underjorden/ vi e jävligt hiphop, musik och TV-Spel Kommer med min slitna röda keps på sned/ jag är en hiphop thugsta som ingen alls tar på allvar fast snart så får jag ett samtal om uppträdande på spy bar/ vi är inte från stockholm inga äkta förortskickars ni vet vilka vi är, biatch - spitkickers/ Redigerad 20 januari, 2004 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Jävligt skön text okka, budskapet stämmer lugnt in på vardagen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 jesus Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 GTA3 Freak: tack Skribb: jesus? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 hade bara lust att säga så, jag hade ett av mina "dampryck" just då. jag menade att det var fett gryma rhymes å så, men att jag inte gillade innehållet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 (redigerad) hehe, okej. En riktig "pimptext" i got plenty of money cus i am filthy rich, i make a clap and your my lady, oops, i meant bitch/ lady's call me a pimp and i got hats and cadillacs, nice hair, G-shirt, bitches call me the mack/ 20 inch rims, and my Benz look good, it purs like a kitty and it goes as it should/ my gang is a clan cus i got men in hundreds, when im dating a girl, i never commit boundrings/ Jeeps, Lex Coups, Beemaz and Benz, every one in your so called crew wants me as a friend/ if you wanna jock it take my rocket out my pocket and then rock it, but bitch you aint the only one who marked it/ we scream our names loud when we're chillin backstage, and shoot all the pussys when we're feeling our rage/ true hiphop thugstas, representin north shit, when we go through the club - AAW SHIIT!/ where we at - thats where the true stuf happends, either its cars or money, bitches or weapons/ I eat your style up like potataos and fishsticks, song dedicated to all my clean hoes and pimped bitch/ a true G, and known for my steez, im ending this fuckin vers by tellin you all peace/ Redigerad 19 januari, 2004 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aspviken Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 bra texter! otroligt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Livet, känns som en enformig och evig promenad Är ensamt att vara dåre, är för ofta motsatsen av glad Mitt liv slutar med att jag flammar upp i ett bensin fyllt badkar Mitt liv är fyllt med mörker inget solsken som tittar in Kommer det ljus så skriker mitt andra jag FÖRSVINN Så frågar du mig så får du alltid negativa svar Varför? För jag är den allsmäktiga Negativa ungars far! sist så vill jag berätta att Jag kryper in i folks hem som den slemmigaste reptil låter era barn få kvävas i sina spyor för jag är motsatsen till en pedofil Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 låter era barn få kvävas i sina spyor för jag är motsatsen till en pedofil nekrofil? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 nekrofil? är motsatsen till en pedofil en nekrofil? hehe... NEJ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 (redigerad) näst intill faktiskt. barn (pedofil) - döda (nekrofil) en skämtlåt jag har gjort med mina kompisar, dont take it serious, vi knarkar INTE Oskar psykosen börjar ta över, jag tror att jag spricker men självklart kan Oskar alltid kontrollera micken! jag känner mig vilsen skum i bollen biatch tror att folk vill smitta ner en, wow dont tuch jag känner att folk tittar, från buskar och snår kollar bak, ingen där, blir man utsatt för rån? snabbt börjar springa, går in i en klunga whuut? what happens? andningstagen tunga känner att kräket kommer men det skiter man i aaaw shit, jag börjar känna skitsofreni Ref: Det är Jag, Anton, Cali och LPG vi knarkar ner oss med cannabis, opium och LSD Cali vad hette jag nu igen? glömmer bort stup i kvarten jajustja, det var ju CALI! bitch, det var som katten vimlar runt i mitt rum, slår huvet i nattduksbord pannbenet spräckt på mitten, oj vad jag svor försöker sätta mig på stolen men jag tappar snabbt balansen går upp och börjar vingla, det kallas HÖGDANSEN! då jag slår på min Dead Prez hör jag bara brusigt ljud i tillfällen som detta kan man bara be till gud jag svimmar ja tuppar av, känner dunsten mot parketten jag vill ha mer knaark, för jag är inte riktigt mätt än Anton Nu e de anton på mikrofonen , ni vet vad ja säger gårdagen var supa , hacha å softa me tjejer jag vakna vid tolv tiden , vem fan va tjejen breve? känns inte som om jag kommer att supa nå mer e riktigt jävla bakis , ja vet inte riktigt va ja känner äh jag festade nog loss med mina OA fukkin vänner huset ser förjävligt ut , vad var vi för ligister vi här på OA är riktiga jävla rapartister , BIATCH! Ref: LPG jag e jävligt hård kan inte le alla mothafuckas vet vem jag är LPG! Vi e helt jävla sjuka , vi skjuter folk ibland från malmö till lule vi startar alltid brand Gårdagen va tuff vi satt hos X-Man å hascha dagen efter skulle vi freestyla , men vi var så jävla kassa! jag var smått less och tog bilen hem kollar bak ser blåljusen å skriker "DAMN" så går det då man knarkar, vafan tänkte jag på? men jaja, nu är jag död, nu är nu då är då Redigerad 26 januari, 2004 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 va fan.. man kan väll göra en till... den får handla om vinter snö och vinter, kyla och vind/ det är ord som värmer, gott om min kind/ tänk, åka snowboard, puder offpist/ backflip, frontflip, trippel mctwist/ eller bara bränna skoter, burka i djupsnö/ och hoppas att inte nästa da bjuder på tö/ ja, 30 grader kallt, snörök överallt/ kom inte å säg att det inte är ballt/ ref/ här uppe i arvidsjaur, ja här uppe i arvidsjaur här är det roligt, men inte så soligt här uppe i arvidsjaur, ja här uppe i arvidsjaur präsberget nöts, pisten den sköts! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 3 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 skrev bara något på kul inget av innehålet har något med sanningen att göra så håll er lugna, kom inte på något roligare att skriva om.. Jag vill ha hat och mörker i alla mina dar vill ha blod och smärta och slutligen sars jag vill kräla i spyor och inlindad i bandage jag är en masochist har jag insett till sist tycker du jag är vidrig? du är inte så söt du heller va fan?? är det där pubis hår från armåhålerna du fäller?? Jag bjuder era barn, på godis aka männsko organ och smitar dem med rabbis smittade champanser ett bett så har jag tagit kål på deras chanser Det lever en liten dr skabbig i alla jag tror fast i mig lever det en jätte stor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Fan, jag kan typ inte droppa nåt.. För dålig fantasi. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Scraw mannen dax att hitta på nåt att droppa i denna tråden Den första aggresiva tanken som kommer se till att fånga den och skriv ner den på en sketen pappersbit och spara till andra tillfällen vill höra nåt från dig nu och inte från psykopatdåren med kniv han jagar mig och vill ta mitt liv men han misslyckas och jag drabbas bara av hiv det är för att han har suttit och runkat på den som om han vore en kanin mitt blod fylls av ett dödligt toxin shit fan ta dig ditt svin har använt kondom vid alla tillfällen så smittas jag av den här jävla grejen fan jag tänker ta och stämma honom, skrattar när jag får miljon checken men det gör mig inte frisk, jag dör långsamt utan att nån doktor på mig opererar går i en vit gång fram till en port men ett medelande dyker upp, analyserar en man kommer ut och skjuter mig full av bly som om jag vore en sandsäck helt knäckt faller jag ner i helvetet varmt som nygjord hetkokad knäck landar med en duns och vid mina fötter står en galen man is0lerad dåre är hans namn, alla knäböja vart hän han drar fram... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 (redigerad) Fr34k du var ju riktigt grym! Yo Mothafuckas i’m back again With my style more humble and my rhymes more insane with certified skills mic control like no other if you got a problem with me, call my fatha! sure, pick on me and on my stiles but as you know i can bring terror like X files you know my stiilo when im handeling the mic i got the worlds best flow, get the picture, aight? but, as you know im dropping demos too late and i keep my songs fresh they are never out of date i keep my songs bumpin on the streets that im drivin im full of action like TV heros like McGiver it makes you shiver, all the rhymes that i make and my lyrics aint that hard for me, a peace of cake! I’f you think that you can beat me well come on and try to diss me I wont take it personal ‘couse this shit is business *edit* kan posta denna när jag ändå är på G Sky is fallin - world is burning Bush is president and my mic is burning war all over, world is going under Irak Pakistan Espana and Uganda sex everywhere, no one cares about it time is getting better? Fuck that shit i doubt it all we want is scandals sexscandals and shit about whos pregnant and who got the biggest tits! but thats bullshit, fuck all around it fuck the media they are fuckin slowminded insane in the brain like George W Bush i hate this fuckin world and everyone involved should everyone in the goverment, are dumbheads the world is full of players and bitchy booboheads (bimbos för er som inte visste) everyone good has died, everyone dumb lives and that isnt how it should be this world is fuckin piss everyone is stupid so why be in this world? dont call me a human call me fuckin nerd nah i like myself as the human i am but i dont like you guys, killin in Pakistan? how fuckin dumb are you, government of USA all you bitchass losers are fuckin dumb ass gays Redigerad 5 februari, 2004 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts