okka Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 (redigerad) klapp klapp klapp! muy bien senor Redigerad 11 december, 2003 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 hmmm.. crice ropar lås!/ han låter som en mås/ han tycker att topicen är kass/ gå och göm dig på dass!/ själv strartar han "mogna" topicar om att runka/ han fattar inte att det inte kommer att funka/ kanske inte den här rappen är den bästa/ men jag gjorde den bara för att testa/ men nu börjar den ju lida mot sitt slut/ så crice, håll din stora fet trut no offense.. hehe fy fan vad skön... den är fan den bästa hittils Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 fy fan vad skön... den är fan den bästa hittils Ey, jag trodde vi var vänner nu, MAFIA_KING! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 Men den var ju rolig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 Ey, jag trodde vi var vänner nu, MAFIA_KING! Och? Han tycker väl bara att den där texten var bättre än dina. Har det nå't med "vänskap" att göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 Ey, jag trodde vi var vänner nu, MAFIA_KING! Vi e kompisar med men den e as skön Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 12 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 (redigerad) jag och juggalo freek ninja lekte ihop en text på msn Sitter här och är riktigt jävligt utråkad Undrar va ja ska göra, huvudet rådbråkad inget är kul, datan, tv allt är bara tråkigt livet är skit allt är bara iretterande och bråkigt Försöker chilla men kan inte slappna av Slår på Tv men det suger, det är bara zappa av Går runt i lägenheten bara fram och tillbaka pinar katten igenom att hela dens huvud ren raka bankar huvudet i väggen, skriker i hop på nån ska bli iretterad Vill att något ska hända, någon ska bli sur och attackera Men inget händer, ännu tråkigare än förut tillslut, kommer grannen och säger att han inte står ut han bankar sönder min kropp Men det va inte så kul so ja trodde, mera en flopp Tänker "Härr inne är tråkigt så jag går ut en sväng" bestämmer mig sedan att leva på gatan, har en sop påse som säng går med i gäng, får feta respect Kallar dem bröder, systrar, de blir min släkt Tio minuter går, har redan tröttnat igen ska livet va såhär? svaret jag får gör mig ledsen går omkring och dag drömmer Glömmer ju mer desto fler glas jag tömmer För endast spriten kan bota den sjukdom jag har spriten min enda vän, ni andra finns inte i dessa dar blir erbjuden droger men håller mig till spriten Lojal mo min enda vän, varit bästisar sen ja va liten Föräldrarna ville aldrig veta av mig så fort jag fråga efter något så fick jag ett nej men spriten ställde alltid upp för mig aldrig haft hyfs, är spriten som visat hur man uppför sig Nu sitter jag ensam och söker sannigen i flaskan men hamnar på botten och blir en nyhet i grymma blaskan ser ingen väg längre, alla vägar borta Alla fick dra lott om sitt liv, jag drog det korta Så jag sveper en burk alvedon för att döva smärtan ni ska veta att det inte går att bedöva krosade hjärtan Redigerad 12 december, 2003 av Wild_hawk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 (redigerad) bra ID och Juggalo! den här texten har jag och min kompis skrivit. Tog nån minut! vi har turats om att skriva verser, jag skrev första och sen har vi skrivitt varannan därefter. refrängen har jag skrivit Om julen!! Godkväll, nu är det jul igen Och vilken skön lugn jul det kommer bli ikväll Ljusen dom lyser och pepparkakor äts Ingen gangstamusic nu, Jul inte Daz Julklappsutdelning, man sitter framför teven Tomten kommer in, tar och sätter sig bredbent Plockar upp ett paket, GameCube till mig Shit vad det är skönt, med Jul igen Ja det är rätt ingen gangster rapp Öppnar sitt paket , min favorit julklapp Alltid så skönt med ett härligt jullov Se hur många dvd filmer som helst – de e mitt mål Ah vad härligt med jul igen Då ska vi ha trevligt och kul min vän Allt är bra med julen, allt utom julmust speciellt då min Helena ger mig en riktigt god puss Arne Waise, har ju faktiskt lagt av Men ändå finns det go och fin julkänsla kvar Då man sitter och dricker, glögg med pepparkakor Ändå dagen på hela året då man inte nöter datorn Ah va gott med sena nätter ända gången det är kul med familjeträffer vad kul med jul , nu är det dags att skratta när snön vräker ner , det är jul , bara att fatta (Ref) juuuul, med familjen man har kuul ser på TV äter julmat, då är det jul så skojj man har, då snön faller ner efter jul så är vintern inte kul nå mer X2 jag älskar julen, med klar vit snö men efter julen är det grått och trist med bara tö julbord är gott, med prinskorv och dopp på kvällen blir det lussebulla och glöggkopp äter prinskorv , jag är redan mätt åh mormor kommer in ”nu är det efterrätt” har redan klämt en pepparkakslåda de är sent nu , dags att sova Allt är bra äter mycket choklad de e ju jul igen , bara att vara gla de sista med julen är julklappsutdelning jag är klar nu , det var min sista mening morgonen gryr, det är nu juldag fina julklappar testas, i True Crime är det drag spelar sina nya skivor, i bergssprängaren jag längtar till om ett år, då det är jul igen (ref) Redigerad 13 december, 2003 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aspviken Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 haha chef Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Fin okka! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 tack Crice! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Äntligen någon annan som har Game Cube..! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Äntligen någon annan som har Game Cube..! Va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Va? läs okka's text. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Äntligen någon annan som har Game Cube..! jag harde, han har ju inte de än Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Men han vill ha det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 (redigerad) bra ID och Juggalo! den här texten har jag och min kompis skrivit. Tog nån minut! vi har turats om att skriva verser, jag skrev första och sen har vi skrivitt varannan därefter. refrängen har jag skrivit Om julen!! Godkväll, nu är det jul igen Och vilken skön lugn jul det kommer bli ikväll Ljusen dom lyser och pepparkakor äts Ingen gangstamusic nu, Jul inte Daz Julklappsutdelning, man sitter framför teven Tomten kommer in, tar och sätter sig bredbent Plockar upp ett paket, GameCube till mig Shit vad det är skönt, med Jul igen Ja det är rätt ingen gangster rapp Öppnar sitt paket , min favorit julklapp Alltid så skönt med ett härligt jullov Se hur många dvd filmer som helst – de e mitt mål Ah vad härligt med jul igen Då ska vi ha trevligt och kul min vän Allt är bra med julen, allt utom julmust speciellt då min Helena ger mig en riktigt god puss Arne Waise, har ju faktiskt lagt av Men ändå finns det go och fin julkänsla kvar Då man sitter och dricker, glögg med pepparkakor Ändå dagen på hela året då man inte nöter datorn Ah va gott med sena nätter ända gången det är kul med familjeträffer vad kul med jul , nu är det dags att skratta när snön vräker ner , det är jul , bara att fatta Till Okka! Shit vilken dålig vers! Men vad kan man förvänta sig av en pervers! Totalt meningslöst som sagt! Du förstör raptexternas prakt... Som du kommer hit och stör som en äkta marodör! Kan f*n inte fatta om du har nån iq över huvudtaget! För det märks ju när allt går galet! Din lilla norrlandsbög, röker renskit tills du blir hög! loggar in på denna sajt i hopp att få nån vän! Oj! du får ju ingen, än sen! Störd totalt, helt verbalt! t o m banalt! Ditt namn som e så sjukt så det går inte att tro! Okka låter ju som ett namn för en smittad ko...´ Men nu förstår jag dina föräldrar och deras namnval! För att du skulle få iq över 20 var ju inte på tal... Undrar som sagt hur det ska gå för dig i framtiden... du kanske kan få ett jobb som städerska i Svartliden om du nu undrar var det ligger! Så är det i norrland (samma ställe som där du ligger och tigger) i hopp om att få mat och ett liv! Julen kommer och går! Samma sak varje år! Men du lille okka stannar kvar längst ner! Längst ner i samhället vi dig ser! Går till socialen varje dag! Måste du utnyttja sveriges lag? Ska ha skattebetalernas pengar varje månad... du skiter totalt i om du blir hånad... Jo lille Okka där har vi dig! Sittandes på en gata i hopp om en framtid och tjej! Redigerad 26 december, 2003 av don_salvatore87 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 (redigerad) - Who tha' hell do you think you are, you fool? Did you just tell me that you went to High School? - No man, idiot, I never said I went to High School, I said I went to school high Redigerad 29 december, 2003 av samool Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 29 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 (redigerad) - Who tha' hell do you think you are, you fool? Did you just tell me that you went to High School? - No man, idiot, I never said I went to High School, I said I went to school high den va skön Redigerad 30 december, 2003 av Wild_hawk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 hahaha. okej Don Salvatore87, ditt val av namn är inte heller så jätte bra! ett tag sen du posta nått, men nu så kommer du tillbaks fast oerhört ängslig och skraj som ett nervrak seriöst - ska man ta dig på allvar? jag trodde du hade fattat och ÄNTLIGEN lagt av men nu är du här igen och tigger mera verbalt spö du är nog sämst på rappa så var god och säg adjö det du gör kallas att rimma, det jag gör hiphop du ör så kass på att rappa att det alltid blir en flopp du har inte skrivit nått bra så vitt jag vet och du är mindre hiphoppare än Britney Spears det är sant jag har lite vänner men jag väljer vem jag känner medans du tar första bästa - fjortis super runt på helger, bitch jag krossar dig som småkryp mot en bilruta dina "raptexter" är nånting suddigt i det förflutna snälla, lägg av Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts