Crice Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 NEJ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Spam kan man kalla värdelösa texter! Det jag skrivit hara bara varit rapverser! Och i dom tycker jag att jag har förmedlat en tanke! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Ja det har du! Men posta dom som du gjort på TNZ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Ja det har du! Men posta dom som du gjort på TNZ! Nu får du skärpa dig crice, sluta brytta mot trådens regler Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 (redigerad) Vad är det som händer, Nu tar vi en sak i sänder! Att rappa ska vara kul och roligt! Att kunna forsätta om alla dissar alla e inte troligt! Så ta nu er alla i kragen! Så återupplivar vi denna dagen! Iaf Missa inte Miami Vice! Kom ihåg det ni alla och Crice! Det kommer tio i två! så passa på! för att ta del av nåt så bra! Vi borde fira detta Hipp Hipp Hurra! Så sätt på kanal5 och låt 80-tals känslan flöda! Nu ska den komma fram och riktigt glöda! För att för ett tag så har ni hoppat till 1985! Ni kanske inte vet, men det var nästan 20 år sen! Då fanns det andra hot! Som fastnade på folk som sot! Då Bin Ladin, Saddam m m inte fanns! Skulle dom finnas då hade dom inte haft nån chans! För då var det Sovjet som skrämde alla! En union som ingen kunde palla! En militär makt som inget annat land! Tur att allt idag bara är sand! Om ni åker dit idag ! så ser ni en massa plan! Stående på en industrimark i Kazakstan! Jag snackar om kvantiteter! Stående på många kvadrat-meter! Över 2000 plan! Utanför Stan! Inga ägare, stående i bra skick En del av detta gamla land som träffats mitt i prick! Av de som 1989 rev muren! De tog hornen på tjuren! Att de bara vågade! Alla frågade! för att d var trötta på denna union! Som inte hade någon sorts funktion Så nu när ni ser på Miami Vice i natt! Tänk på 80-talet historia, det är allt! ´ PS : Jag är inte kommunist! Tyckte aldrig om Sovjet! Redigerad 16 november, 2003 av don_salvatore87 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Sluta snacka skit, jag bor på Björx din idiot "Jag suger, fast vill bli bättre" borde du ha som fotnot Du är ju äcklig som kattmat Okka och Wildhawk får mer bak än askfat (get it?) DS 86 - kuk liten som makaroner DS 86 - en som borde ta raplektioner En fråga, vad har du lärt? Att vara bättre än Crice? Jag är bäst på musik i norrland - det är jag och wannadies Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 SLuta snacka skit! säger du! Men vem är oseriösast nu! Bara för att du är ett missfoster med en minimal kuk! du kan ju f*n inte ens runka , du kleter ner din morsas duk! Björx, va fan ligger detta ställe! Låter f*n som ett norrländskt samhälle! Och jag heter ds87 din bög! Hur f*n kan man vara så trög! Om du kallar det du gör för Musik! Du har säkert psykopater som publik! för ingen suger som dig! Och du e bäst på att rappa? NEJ! Vem säger att jag e bätre än Crice?? Jag tycker att han rappar riktigt nice! Till skillnad som dig! som inte ens kan rimma! Orden passar ej! Fattar du nåt eller är det bara dimma? Så dåligt rhytm som du har! Det finns ju nästan inget rap kvar! Nu orkar jag f*n inte längre! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 SLuta snacka skit! säger du! Men vem är oseriösast nu! Bara för att du är ett missfoster med en minimal kuk! du kan ju f*n inte ens runka , du kleter ner din morsas duk! Björx, va fan ligger detta ställe! Låter f*n som ett norrländskt samhälle! Och jag heter ds87 din bög! Hur f*n kan man vara så trög! Om du kallar det du gör för Musik! Du har säkert psykopater som publik! för ingen suger som dig! Och du e bäst på att rappa? NEJ! Vem säger att jag e bätre än Crice?? Jag tycker att han rappar riktigt nice! Till skillnad som dig! som inte ens kan rimma! Orden passar ej! Fattar du nåt eller är det bara dimma? Så dåligt rhytm som du har! Det finns ju nästan inget rap kvar! Nu orkar jag f*n inte längre! Don 4 Ever... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Don 4 Ever... Don 4 ever... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 förlåt att dissen dröjde men hey! I got a life! att DS är bäst på rappa? Ha, ingen chans gör mig en tjänst och stick bort från detta forum för du fattar ju ingenting i din hjärna finns bara tomrum och sluta baita mina rim - kukgrejen var min först vem är bäst jag eller DS? - lägg er röst! DS 87 - kuk liten som makaroner DS 87 - en som borde ta raplektioner, nöjd? killens rim håller verkligen ingen klass du suger även fast du släpper texter i stora lass nej, skärp dig nu, bli bättre och gör en till ta och skriv en riktig text och hoppa över dagisrim oseriös? mannen vänta nu ett tag med dina texter kan du verkligen inte mena allvar jag säger sluta snacka skit om du så gärna vill göra upp så ta en buss och åk hit! snälla Don, kan du inte lägga av jag har fått nog av att battla töntar så beefen läggs av och så bor jag inte på Lillhagens Psykologiska Institut utan i radhus beef squashed Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juggalo Freek Ninja Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Juggalo är tillbaka igen som dåliga traditioner Han glänser när han skador som pråliga infektioner Ni blir så desperat att ni tillslut ringer anticimex Mina texter e så läskiga att de ger småbarn komplex Ja sprider mig utan att försvinna som vårtor på din hud Mina texter är omöjliga att förstå som gåtor ställt av gud 2 minuter av min skit räcker för en dödlig injektion Det närmaste du kommit vapen e kju en blekpatron Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Juggalo är tillbaka igen som dåliga traditioner Han glänser när han skador som pråliga infektioner Ni blir så desperat att ni tillslut ringer anticimex Mina texter e så läskiga att de ger småbarn komplex Ja sprider mig utan att försvinna som vårtor på din hud Mina texter är omöjliga att förstå som gåtor ställt av gud 2 minuter av min skit räcker för en dödlig injektion Det närmaste du kommit vapen e kju en blekpatron Juggalo & okka! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Ärligt talat, hur dum får man vara! Det är många saker som du inte verkar klara! T ex att allt du säger till mig! Är ämnat åt dig! T ex att du suger, jämfört med mig! Visst du kan tro att du e bäst! Jag kan inte få dig att ändra din tanke oavsett massa test! Men några saker ska du veta om! Att din "rap" inte är som dom! De texterna som är riktigt bra! Ärligt talat så tycker jag att du ska dra! Du e ju amatör som sagt! Varför tror du att du har all makt?? Att komma hit och tala om! Att våra rap inte är så bra som... dom du skrivit som inte ens duger! Dom rent av suger! Du säger att jag rimmar kasst! Kolla på din då!! Du e ju icke-rimms fantast! Inget som rimmar i den! Det enda du säger e ju "än sen" För att du vägrar inse! Att den enda som rappar kasst här är du de! Tycker du att jag dagisrimmar! Nä, nu är du ute och simmar! Att rimma är som att försöka simma! För att när det inte går! Så är det på botten man står! Man drunknar i denna massa! Så är det för ni alla kassa! Denna sanning är till er! Som inte fattar att vad som här sker! Och nu till sist om inte Okka förstår! Så måsta han vara född igår! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Det här är den sämsta tråden jag varit med om! Fy fan vad man skrattar när man läser era "texter", vissa av er kan ju inte ens rimma! Ni sitter ju bara och tjatar, "idiot" "mini kuk" "bättre än dig"... Har ni roligt eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Det här är den sämsta tråden jag varit med om! Fy fan vad man skrattar när man läser era "texter", vissa av er kan ju inte ens rimma! Ni sitter ju bara och tjatar, "idiot" "mini kuk" "bättre än dig"... Har ni roligt eller? Droppa texter... Eller... BEAT IT!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Det här är den sämsta tråden jag varit med om! Fy fan vad man skrattar när man läser era "texter", vissa av er kan ju inte ens rimma! Ni sitter ju bara och tjatar, "idiot" "mini kuk" "bättre än dig"... Har ni roligt eller? Vilka kan inte rimma? ( Jag vill att bara Urachez svarar på den frågan! ) Inga andra tack! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juggalo Freek Ninja Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Det här är den sämsta tråden jag varit med om! Fy fan vad man skrattar när man läser era "texter", vissa av er kan ju inte ens rimma! Ni sitter ju bara och tjatar, "idiot" "mini kuk" "bättre än dig"... Har ni roligt eller? Det var ju ett jävligt konstruktivt inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Vilka kan inte rimma? ( Jag vill att bara Urachez svarar på den frågan! ) Inga andra tack! Okka te.x. Och är det fel att säga vad man tycker? Jag tycker att iTha Rap Box har dåliga "rapare". Nöjd? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Ok men varför visar du inte dina egna "talanger" då din wannabe? Det finns 2 sorters människor! Grupp 1 går före och uträttar saker! Grupp 2 går efter och kritiserar! Vilken grupp tillhör du Urachez? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Droppa texter eller fösrvinn ... ( eller hejja på ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts