Crice Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Jag don_salvatore87 har bildat en union! Jag, Mademan och Crice har en funktion! Vi ska bekämpa världen! Bedriva denna färden! Tills vi når fram! Som vi alla kan! Vi kastar oss in i strid! Bryter all frid! Fajten var av den värsta sorten! Tills vi tre står på toppen! DS87, Crice, MADEMAN! CRICE, Jag och Mademan har slagit ihop våra raptalanger! En ny union har bildats! Ja eller jag tror MM mest bidrar med support faktiskt! Men jag å Don står för rappandet! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Jag don_salvatore87 har bildat en union! Jag, Mademan och Crice har en funktion! Vi ska bekämpa världen! Bedriva denna färden! Tills vi når fram! Som vi alla kan! Vi kastar oss in i strid! Bryter all frid! Fajten var av den värsta sorten! Tills vi tre står på toppen! DS87, Crice, MADEMAN! CRICE, Jag och Mademan har slagit ihop våra raptalanger! En ny union har bildats! W()()W !! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Jaa , Grabbar vi è heta.. / Dom andra grabbarna får börja leta/ Ak'n sprutar spritt som spratt/ Ojj, Ursäkta jag råkade förstöra din lakk/ Synd nu måste vi återvända / Till landet som ingen kan känna/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 (redigerad) D e lugnt mannen! Du rappade som värsta hannen! Du e bra så klart! Din rhytm har ju en riktigt fart! Du e våran högerhand! När vi gräver ner alla våra fiender i sand! SÅ att de knäcks totalt! Vi slipper något helt banalt! Men kom alltid ihåg! Att det bästa som finns är oss i tåg! När vi tågar genom dalen! För att omvanda fienden till galen! Då du ska vi känna på segern! Samtidigt som vi käkar pepparkaksdegen! Tillägnad Mademan! Redigerad 15 november, 2003 av don_salvatore87 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 du sitter och rappar samtidigt som du zappar på mtv och tror att du ska få spela in en cd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Till Dempaboy! Jag rappar för att de e kul! SÅ kom nu inte här och va ful! DU borde respektera! att folk kan tycka om att rappa för det hela! Så låt mig nu vara! Medan jag hånglar med din flickvän Sara! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 (redigerad) Till Dempaboy! Jag rappar för att de e kul! SÅ kom nu inte här och va ful! DU borde respektera! att folk kan tycka om att rappa för det hela! Så låt mig nu vara! Medan jag hånglar med din flickvän Sara! det var inte till dig det var jag som försökte rappa :edit: och min flickvän heter faktist ellinor Redigerad 15 november, 2003 av dempaboy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Okej fel som alltid händer, jag gnager mina tänder! Sorry att jag dissade dig! Dsamma om din tjej! Ha d fint! MVH DOn_Salvatore87 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Crice: kan man man inte rappa ska man inte rappa punkt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 W0w Du è en skön snubbe Salvatore! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 W0w Du è en skön snubbe Salvatore! håller med som fan. ge honom en scen och han kan rappa i månens sken. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Ja du dempa.... Salvatore Han aeger allt... Han kommer fram i en mörk gestallt crice Where are you now..? lets go and kill some còw/ MM jo det är jag / ò jag sticker snart till prag/ därför vill jag säga nu/ Dra och skaffa er en FRU!!/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Ja du dempa.... Salvatore Han aeger allt... Han kommer fram i en mörk gestallt crice Where are you now..? lets go and kill some còw/ MM jo det är jag / ò jag sticker snart till prag/ därför vill jag säga nu/ Dra och skaffa er en FRU!!/ kommer du till prag blir det ett jävla drag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 kommer du till prag blir det ett jävla drag Jag jag vet.. Jag kanske träffar en Poèt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 å fan undrar om han e het! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Han kanske har en tam mördarget? BTW! I'm back in buisness here! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 (redigerad) Han kanske har en tam mördarget? BTW! I'm back in buisness here! YEaaah CriCe CriCe !!! Redigerad 15 november, 2003 av _-MadeMaN-_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Jepp! Jag är tillbaka! Dock är jag aktivare på TNZ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 (redigerad) Tjena Crice! Du skulle se mitt slag på ditt forum! Jag slog Scraw på käften! Han började "rappa" som resten! Han riktigt sög! Måste ha varit Hög! Han började dissa! Sånt kan vi ju inte missa! Han måste veta! Att vi 3 e sååååå.......heta! Fråga brudarna själv! Som med oss festar varje helg! Vi slår ju playboy med hästlängder! Inget som varje dag händer! 100 brudar! I fulla skrudar! Bara för oss KUNGAR! Dom som inte får komma e psychos och ungar! En riktig fest för riktiga män! Tänk bara vad det kommer bli av oss sen...! Miljoner,Brudar! Bilar med mera! Det där räcker ju för flera! Det kommer att vara som i GTA VC ! Här behövs ingen PC! Vi kommer att leva i den stan! Fulla med cash hela dan! Tjäna mycket pengar! Lägga dem under våra sängar! Så alla i detta forum ska veta! Att vi 3 e så feta!!! http://www3.snyggast.se/ul/7/1721787.jpg Redigerad 15 november, 2003 av don_salvatore87 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Tjena Crice! Du skulle se mitt slag på ditt forum! Jag slog Scraw på käften! Han började "rappa" som resten! Han riktigt sög! Måste ha varit Hög! Han började dissa! Sånt kan vi ju inte missa! Han måste veta! Att vi 3 e sååååå.......heta! Fråga brudarna själv! Som med oss festar varje helg! Vi slår ju playboy med hästlängder! Inget som varje dag händer! 100 brudar! I fulla skrudar! Bara för oss KUNGAR! Dom som inte får komma e psychos och ungar! En riktig fest för riktiga män! Tänk bara vad det kommer bli av oss sen...! Miljoner,Brudar! Bilar med mera! Det där räcker ju för flera! Det kommer att vara som i GTA VC ! Här behövs ingen PC! Vi kommer att leva i den stan! Fulla med cash hela dan! Tjäna mycket pengar! Lägga dem under våra sängar! Så alla i detta forum ska veta! Att vi 3 e så feta!!! http://www3.snyggast.se/ul/7/1721787.jpg Att vi tre e så FETA? Hehe, du menar väl typ fetcoola? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts