Arman Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Har ni märkt den nya Viasatreklamen? Där ser man Pricedown (GTA3, VC fonten) som text! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Va? Finns det någon bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Har inte sett den men det är nog inte VC fonten men GTA3 fonten är det nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Va? Finns det någon bild? Nej... tyvärr! Har inte sett den men det är nog inte VC fonten men GTA3 fonten är det nog. Men Vice City loggan har också Pricedown (Alltså texten Grand Theft Auto). Det andra är Rage Italic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Ja det var det jag mena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 ... någon som har sett reklamen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 Såg den idag! I pusen i Simpsons! Ingen tvekan om att det var den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 Såg den idag! I pusen i Simpsons! Ingen tvekan om att det var den! Såg den också i "Simpsons pausen" den va rätt grymm faktiskt, har sätt den flera gånger utan att reagera på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Såg den också i "Simpsons pausen" den va rätt grymm faktiskt, har sätt den flera gånger utan att reagera på det. Mycket spelande misstänker jag...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Jag har set den. Undrar om dom får använda den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Jag har set den. Undrar om dom får använda den Klart dem får! Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Jag har set den. Undrar om dom får använda den eftersom vi får använda den får även dom använda den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 (redigerad) Klart dem får! Varför inte? Bara en lite sjuk ide jag fick Redigerad 3 november, 2003 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 GTA-skaparna har ju inte gjort fonten Pricedown (vad jag tror). Om man tittar på Volvos bågformiga font så är den gjord av ett företag... RR Elston. Så Volvo andvänder RR Elston. Pricedown är ju ett annat namn som har gjorts av en fontdesigner. GTA-skaparna har ju inte gjort den! Samma sak är det med Rage Italic...! Det är vad jag tror! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 har inte sett den ska kolla på tv nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts