R2D2 Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Det går att komma till Ghost-Town utan att flyga eller kolla med Sniper. Du kan gå i Ghost-Town och komma dit med bil. Gör så här: gå till www.gta3mods.de/maps.php och gå längst ner på sidan. Ladda hem Trip to Ghost-Town och installera som det står att man ska göra. Åk sedan till ditt garage i Shoreside Vale. Åk till den där skogsvägen som leder till en parkering (nära telefonen). Följ stigen och det går en bro rättt upp i luften. Följ den och åk ner till Ghost-Town. På den sista bron är mitt tips att du åker ner till vänster och åker längs med bron, annars åker du i vattnet. Sen är du i Ghost-Town. Bildbevis! http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload3/bild1.jpg och denna: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload3/bild2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 men han som gjort modden måste ha gjort Ghost Town solidt för annars kan man inte stå där, kan man ta bilarna? Hur fixar man Ghost Town med snipern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Jag tror man ska stå vid observeratoriet nån stans där det är solid!!! och kolla med snipern ner mot ghost town Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Ja iallafall va de en bra modd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Säkert inte så kul att gå där heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Säkert inte så kul att gå där heller Nej det finns ju inga människor att skjuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Man får springa omkring där och ha tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 ja måste va tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Hoppas inte det blir något Ghost town i VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Hoppas inte det blir något Ghost town i VC Jag är inte säker men jag läste i Wild Hawk`s artikel att det skulle finnas ett. Sk*t! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Jag är inte säker men jag läste i Wild Hawk`s artikel att det skulle finnas ett. Sk*t! Det gör väl inget om det finns ett ghost town i VC, om man inte vill vara där behöver man helt enkelt inte gå dit. Om det finns ett ghosttown i VC tror jag de har gjort så man inte kan ta sig dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 håller med http://home.no.net/ent6/dbse/Smille.GIF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Det gör väl inget om det finns ett ghost town i VC, om man inte vill vara där behöver man helt enkelt inte gå dit. Om det finns ett ghosttown i VC tror jag de har gjort så man inte kan ta sig dit. Men jag läste också att det skulle vara lättare att komma dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Men Arvid då kommer alla bara hitta på massa rövarhistorier "Jag har varit i ghosttown och där får man egna gäng en apa m.m... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Men Arvid då kommer alla bara hitta på massa rövarhistorier "Jag har varit i ghosttown och där får man egna gäng en apa m.m... ) Jag vet att du hatar det men: Håller med till 100%!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Kan du inte bara säga jag håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Håller med till 100%!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Men JudoMorfar! SLUTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 ja fattar ingenting, va fan e ghost town?? och var ligger observatoriet??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 ja fattar ingenting, va fan e ghost town?? och var ligger observatoriet??? Läs den här topicen, där har jag lagt in några bilder på ghost town. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts