FeNg_ Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 (redigerad) /\ litte fel stavat . Not bad - Bar Marieuso kolla in det här ni somm käner till tigern P:S mafia är bäst Redigerad 13 oktober, 2003 av FeNg_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 jo mafia är bra men inte bäst...man kan tröttna på de ganska lätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FeNg_ Skrivet 14 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 ja, de e ju träkigt i längden på freride............ men dom häller på med ett multiplayer mod.........MultiPlayerMod home_page kan knapt venta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 hur fan stavar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 dåligt heter de visa... vill inte ha nån muliplayer mod...spelet kan krångla då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Vad menar du med att du har trötnat på Freeride? Mafia regerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Vad menar du med att du har trötnat på Freeride? Mafia regerar! Han tycker noga att det är tråkigt . Och det förstår jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 Vad menar du med att du har trötnat på Freeride? Mafia regerar! men det är ju inte särskilt kul att bara köra runt gamla malätna vrak timmar i sträck. i början var det ju kul att cruisa runt med en lyxbil, men man tröttnar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 men det är ju inte särskilt kul att bara köra runt gamla malätna vrak timmar i sträck. i början var det ju kul att cruisa runt med en lyxbil, men man tröttnar... jo det är så...synd för ett sånt bra spel egentligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 Jo men man kan ju skuta gangsters! Det är kul, igår så var det en biljakt och jag hade två gangsterbilar efter mig! En av bilarna voltade runt och gubbarna i den dog. Den andra körde efter mig tills jag dog! Kul va! Mafia regerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Jo men man kan ju skuta gangsters! Det är kul, igår så var det en biljakt och jag hade två gangsterbilar efter mig! En av bilarna voltade runt och gubbarna i den dog. Den andra körde efter mig tills jag dog! Kul va! (:!!! Mafia regerar! jo då...synd du inte kunde ta lite screen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Hur laddar man upp bilderna här då? Mafia regerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 här är en bra uppload sida. Bra upload Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts