mr_tobbe Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 kostar mIRC?står typ de att det bara är 30 dagar...sen måste man registrera och då kostar de...eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 (redigerad) du behöver INTE registera det, men då kan du räkna med att " how to register" kommer upp varje gång du startar det.. ( Men jag gorde på ett annat sätt ) Redigerad 13 oktober, 2003 av Warmedal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Jag har använt det mer än 30 dagar utan att det kommer fram. Eller räknas varje gång till 30 eller varje dag det är installerat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burk Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 du behöver INTE registera det, men då kan du räkna med att " how to register" kommer upp varje gång du startar det.. ( Men jag gorde på ett annat sätt ) Du kan få bort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
infernus Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 Snackar ni om Microsoft! HAHAHAHAHAHAHAhAHA ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 Snackar ni om Microsoft! HAHAHAHAHAHAHAhAHA ha Nej mIRC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 Snackar ni om Microsoft! HAHAHAHAHAHAHAhAHA ha HAHAHAHA.. haha..haha... ha... NEJ! ett chatt program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts