GTA VICEMAN Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 när jag ska ta bort en fil genom programmet "IMG Tool" så går det inte, det står "Dir file error! It might be in use....exiting" kan någon hjälpa mig, vad kan jag köra så att det ska funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 åhh..... gå till din vc mapp markera alla filer och tryck "egenskaper" och ta bort skrivskyddet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 + att tyväär så funkar inte IMG tool i Vice City... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 + att tyväär så funkar inte IMG tool i Vice City... jo de gör den visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fluxir Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 jo de gör den visst IMGtoll funkar klockrent.. i GTA VC GTA VICEMAN: du har glömt skriv skyddet ta bort det så ska det nog gåska du se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 jo de gör den visst :'( :'( :'( Funkar inte för mig, så jag fick ta nåt annat program... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts