notorius Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 Jag har en film som är i Mpeg 2 och jag undrar vart jag skaffar codecs för att spela upp den. När jag försöker att spela upp den i WMP så står det "codec error". Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 nimo.everwicked.com/ det är ettt codec paket så du får massor med codecs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 13 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 den funkar inte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 den funkar inte :'( Ladda ner DivX Bundle 5.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 Ladda inte ner nimos codec pack, det förstör Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 Ladda inte ner nimos codec pack, det förstör Vice City ursäkta mig men jag visste in de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 14 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 var fixar jag DivX Bundle 5.1 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 (redigerad) var fixar jag DivX Bundle 5.1 ? Finns på c-NET Download! >> Download.com EDIT: Skriv om det funkar! Redigerad 14 oktober, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 14 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 nope...funkar inte. Men hur omvandlar man En Mpeg-4 fillm till en Mpeg-2 film, jag har testat massa videoconverter men ingen verkar funka. Antigen blir det dåligt kvalitet eller så försvinner bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 15 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Jag har omvandlat en film från DivX till Mpeg-1 men ändå så blir det sugkvalite och så står det en fet text i mitten: "convertet by bla bla bla". Hur får man veck den texten och gör så att kvalitet blir bättre? PS. Filem har blivit dubbel så stor. 700mb ->1500mb DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 MPEG-1 är vanlig mpg MPEG-2 är VCD mpg eller nåt ått det hållet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Ladda inte ner nimos codec pack, det förstör Vice City om du menar att den vänder uppochner/bakofram på allt så beror det på att du har installerat för många codecs samtidigt ta bara dom rekommenderade codecsen till att börja med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 15 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Jag har en codecpack som heter ACE mega codecs Pack. Jag vill bara göra om filmen så att man kan se den på DVD-spelar. Hur gör man?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 jag har 3vix och kazza lite codes pack sen behöver ja inge mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 16 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 men kan du bränna filmerna och titta på dem på en vanlig dvd-spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts