SAAB Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 synd att vi losa...såg lite då och då men inte hela... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 (redigerad) han menade 1 till tyskland 2 till sverige nej... jag menade faktiskt 1 sverige - 2 tyskland vann 500 spänn! muhaha, man är bäst på att tippa vet du! *edit sorry grabbar.. men jag trodde inte på svenskorna... Redigerad 13 oktober, 2003 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 nej... jag menade faktiskt 1 sverige - 2 tyskland vann 500 spänn! muhaha, man är bäst på att tippa vet du! *edit sorry grabbar.. men jag trodde inte på svenskorna... du skulle du väll skrivit 2-1 till tyskland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 kanske det, men rätt hade jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 kanske det, men rätt hade jag! det är ju det viktiga iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 Helvetes, satans jävla skit!! Det är så förbannat jävla typisk!!! Men Tyckland var tyvärr bättre, inte så mycket att säga om saken... ryck de trodde jag inte att du kunde få, men de kan väl alla. själv fick jag inget ryck, men de va ju synd att dom förlorade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts