Karatemorfar Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Jag satt på mitt Vice City och fick den här konstiga buggen Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Buggen är? Tycker mest det ser ut som ett grafikfel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 (redigerad) Jag satt på mitt Vice City och fick den här konstiga buggen Här Blir så på min gamla dator också! Har du GeForce? Redigerad 12 oktober, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Samma för mig, har geforce fx5600, har sett det hos en polare som har geforce med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 Jag satt på mitt Vice City och fick den här konstiga buggen Här Varför satt du på datorn? Jag fattar inte vad som är felet du kanske bara har satt in siffran 30 eller vad det va! eller hur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 Var e buggen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 Var e buggen? jag tror det är det där me vattn´e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 Varför satt du på datorn? Jag fattar inte vad som är felet du kanske bara har satt in siffran 30 eller vad det va! eller hur. sifronrna som står i hörnet är från fraps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 Hade samma problem innan men nu är det bra. Jag bara uppdaterade mitt grafikkort på nVidia sidan så va det hur GRÖNT som helst sen att köra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 Ursäkta. hrmm.. Jag kan inte få ögonen på vad som är fel! Är det är någon sorts skämt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 Ursäkta. hrmm.. Jag kan inte få ögonen på vad som är fel! Är det är någon sorts skämt? jo det är så att det står siffran 30 i hörnet Måste va en jobbig bugg (asg) det är ju knappt en bugg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 Detta är dock en bugg! Lasrar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Du kör med gamla drivrutiner va? Jag tror att det felet ska vara fixat i detonator 45.23. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 är ni blinda eller? allt är ju borta, murar skarpa texturer etc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Detta är dock en bugg! Lasrar! det är knappast nån bugg jag har det i både vc och gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 de blir ju så ibland om man åker från ö till ö....men det är nog ingen bugg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts