Visa Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Jag fick en optisk mus med datorn, men jag använder den inte.. eftersom jag har hört att dom är dåliga med vissa spel. Testade även en mus hos en släkting, där ville musen inte ens vara med i spel! Så nu undrar jag, kan det verkligen stämma??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 min fungerar perfekt, det beror mycket på underlaget också om det är glas så blir det väldigt konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 12 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 ok Men optiska musar ska väl inte behöva nån musmatta Nåja, det beror på vad bordet är gjort av. Tror knappast nån har en porslinstalltik dom underlag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 (redigerad) Jag har inte haft så stor tur med optiska möss i spel. I GTA3 så gick det hur jävla snabbt som helst att röra siktet och på soldat reagerade den inte ibland. *Edit* Men den var trådlös med. Redigerad 14 oktober, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Såvida det inte är en blank yta, eller något som speglar tillbaka signaleran funkar det utmärkt, men jag använder musmatta också.... ja precis!jo jag har en vanlig musmatta och min optiska mus fungerar strålande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Optiska möss fungerar HELT utmärkt till spel, såvida du inte ahr en optisk mussom är flera år gammal, men tex Logitechs MX serie är perfekta möss enligt mig. själv kör jag på en MX300, och va äre för skitsnack om att man intebehöver musmatta till optiska? klart dom fungerar bäst med en bra musmatta. jag har en Func Surface 1030. kostar ca. 299kr och fungerar underbart- spendera pengarna på en MX mus och en Func så blir ´ni nöjda med er köp, de lovar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 Min optiska mus funkar perfekt i spel... tycker den funkar mycket bättre än kulmus.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 Har en MX500. Är super nöjd asså. Har aldrig haft problem med den. Bara att stoppa in den i usb eller vanliga och instalera på 3 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 Jag kör med "Microsoft cordless desktop" ( paket med trådlöst tangentbord och trådlös optisk mus) och för mig var det helt omöjligt att köra spel ( sen kom jag på att instalera drivrutinerna som följde med :"> :"> Nu funkar allt jättebra, fast använd musmatta iallafall, annars får man in damm framför linsen och det är inge bra , tro mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 Har en optisk Logitech iFeel mus med force feedback (som jag sällan använder). Fungerar ypperligt! Har haft den i 2-3 år nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 dom funkar bäst på svart underleg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 Har en optisk Logitech iFeel mus med force feedback (som jag sällan använder). Fungerar ypperligt! Har haft den i 2-3 år nu! Vadå att den darrar när man trycker på en länk eller ? Nä men det kan ju vara soft i skjutspel och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 Jag kör med "Microsoft cordless desktop" ( paket med trådlöst tangentbord och trådlös optisk mus) och för mig var det helt omöjligt att köra spel ( sen kom jag på att instalera drivrutinerna som följde med :"> :"> Nu funkar allt jättebra, fast använd musmatta iallafall, annars får man in damm framför linsen och det är inge bra , tro mig. trådlösa möss är ju inte lika bra i spel, fast det är nog knappt märkbart. jag får en mx500 i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 (redigerad) Själv har man haft kulmus i typ sex år. Funderar på att köpa optisk... *edit vilken rekommenderar ni? Redigerad 13 oktober, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 Själv har man haft kulmus i typ sex år. Funderar på att köpa optisk... *edit vilken rekommenderar ni? MX 500 så jälva skön kostar typ 500 kr om du köper den i någon data affär. Biligare på nättet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 Själv har man haft kulmus i typ sex år. Funderar på att köpa optisk... *edit vilken rekommenderar ni? mx300 eller mx500, riktigt sköna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 mx300 eller mx500, riktigt sköna Jag har funderat på mx700, men det blir nog 500 om det blir något alls. Jag kör med kulmus, för min gamla trådlösa var skitkass!! Är det något fel med mx700 eftersom ingen nämner den, jag vill ha bra grejer. mx700 vs. mx500?? Vilken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Jag har en MX500.. Valde den i första hand för att jag inte gillar trådlösa möss.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Jag har funderat på mx700, men det blir nog 500 om det blir något alls. Jag kör med kulmus, för min gamla trådlösa var skitkass!! Är det något fel med mx700 eftersom ingen nämner den, jag vill ha bra grejer. mx700 vs. mx500?? Vilken? Det är inge fel på den men det är trådlös och då måste man väll ladda den elller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts