KalleR Skrivet 19 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2002 Vart hittar man glassbilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 19 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2002 Jag såg den åka förbi när jag höll till i villaområdet ovanför mitt hideout på tredje ön. Innan dess har jag bara sett den i det där uppdraget i Portland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 19 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2002 Du kan göra den mer vanlig om du vill...öppna bara default.ide och leta upp den här raden, 113, mrwhoop, mrwhoop, car, MRWHOOP, WHOOPEE, special, 3, 4, 0, 162, 0.7 och ersätt den med den här 113, mrwhoop, mrwhoop, car, MRWHOOP, WHOOPEE, executive, 10, 7, 0, 162, 0.7 Skitlätt...du kan ändra andra bilar också om du vill...jag har gjort bf injection mer vanlig också...så har jag förstorat hjulen på den... Ett tips om du inte riktigt vet vad du ska ändra, kolla på andra bilar och jämför dem med varandra... Ta t ex den sista siffran 0.7...jämför man den med t ex linerun med 1.1 så ser man en skillnad...vad kan då detta vara? Jo, hjulstorleken så klart! :0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2002 smart ide!!! måste prova... ligger default.ide i "data" mapen eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 23 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2002 vart finns de n j-vel- jag har letat as-a länge ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 1 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2002 Om man kör polisbil, alltså jagar skurkar, ett tag så vimlar det plötsligt av glassbilar sedan. Till och med skurkarna kör dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 1 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2002 smart ide!!! måste prova... ligger default.ide i "data" mapen eller?? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 1 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2002 jo... när man är polis så är det en jäkla massa glassbilar.. igår när jag körde som polis kom det ut en sån kärring med bärkassar som skurk ur en glassbil och försökte fly i 2 km/h, såg ganska lustigt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Man ska göra att alla slåss imot varann sen att dom har vapen värsta terrorn i stan man överlever aldrig då ska man ta sig till subway där ska man stå med M16! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Jag hittar inte heller glassbilen...klarar aldrig import garaget i portland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 EFTER UPPDRAGET MED ELL BURRO MAN SKA SPRÄNGA GLASS BILEN SÅ SER JAG DEN ALLTID!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts