SuperSwede Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Jag har alltid trott att man skulle få vakter som hängde efter en hela tiden när man klarat hela spelet men de verkar inte funka hos mig. När ja går utanför vercetti mansion så står där ju gäng me vakter men dom verkar inte göra mycke mer än o snacka skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Gör så här: Gå in i Vercetti Estate, och kolla sen åt höger. Där finns ett litet rum med 3 vakter som bara sitter, och det finns en liten rosa ring framför alla 3. Gå in i en ring så följer den vakten med dig, men det kostar $1000 per vakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 .. Men ibland finns dom inte där men jag tycker livvakterna suger gnu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 Vakter? Kan man få det på PS2? Vart?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 han sa ju vart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 .. Men ibland finns dom inte där men jag tycker livvakterna suger gnu ja håller me. men dom kan vara rätt roliga när man är ute på "hait uppdrag" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 Det är vad jag alltid saknat. Hurra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts