Oskar3 Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 När kan man köra helikoper?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 (redigerad) när du har kommit till andra ön och har 17000$...då köper du det där huset nära stadion... då står det en helikopter på taket där (ibland) Redigerad 12 oktober, 2003 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Som sagt du får tillgång till dom när du har kommit till andra ön. En står på taket till hyman condos när du har köpt det, en annan står på taket på vercettis estate. Sen finns det en polishelikopter vid polishuset i downtown, och så står det en vid VCN huset, du behöver bara gå in i ingången Och efter ett tag i spelet finns det även sparrows som står i olika distrikter, när du går in i en sån så får du uppdraget, chech point chopper (tror det heter så). Sparrow helikoptrarna finns i downtown, little haiti (tror jag), ocean beach (eller ocean view), och sen tror jag det ska finns en till nånstans. Sen när du har klarat storyline står det en hunter vid militärbasen vid airport, eller om du har tagit hundra hidden pakage, men om du har tagit både 100 hp och klarat storyline finns det en hunter vid ocean view också Ja det var alla tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Oskar3 Skrivet 12 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Jag har en fråga till! hur klarar man uppdrag "SUPPLY & DEMAND"? det är S*itsvårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Det var ett tag sen vi klarade det där,Du måste säga vad uppdraget handlar om för att vi ska fatta,iaf jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 SUPPLY AND DEMAND Det är väl det där med båten? I alla fall, när du kör ska du ta vänstra vägen som är mer öppen än den andra. Sen är det bara att raca fram till båten. Men sedan när du skjuter båtar får du göra vad du vill, själv sköt jag tills de sprängdes. Se bara upp för helikoptern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts