SlimPimp Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Tjo alla! Tänkte bara fråga om nån kan klara upp detta med gta:sa och True crime... 1.Vad är skillnaden? 2. Nån som har nått "humm" om när DOM släpps? 3. nån som vet hur lång garantin är på ett ps2? hoppas 2 år! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 (redigerad) 1. Gta:sa är en uppföljare till Gta:vc .. Du menar nog GTA Online Crime... det ska tydligen bli ett multiplayer spel där alla spelar online... 2.Gta:sa ska tydligen komma ut 3:e kvartalet 2004 står det på gtasajtens nyhet alla fall.. Och Gta online crime kommer ut oktober/november 2004 står det på gtasajten 3. Vet inte, fick du inte med nått papper där det står när du köpte ps2:et Redigerad 12 oktober, 2003 av XmaN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 (redigerad) jag tror han menar true crime streets of LA...det spelet har inget med gta att göra...olika utvecklare (tror jag)...fast det är väldigt likt gta men verkligare tror jag... spelet har reden kommit ut Redigerad 12 oktober, 2003 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 1. Gta:sa är en uppföljare till Gta:vc .. Uppföljare till VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 eller oj vart lite fel..... inte en uppföljare men det e nästa spel efter vc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 Har du (XmaN) fått bekräftat att SA är nästa GTA spel eller? Det låter som det i alla fall.. Dock så tror jag (som många andra) att SA blir nästa GTA spel, men inget är bekräftat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts