_-MadeMaN-_ Skrivet 13 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 System of a dawn är j*vligt bra.. Ska se om jag får några nya favvosar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 Set mesta med Slipknot ALLT med SOAD Metallica, de tidigare albumen Ett par med sepultura Clawfinger är rätt grymma.. Slayer har gjort ett par goa låtar Saliva har sköna låtar Nothingface har skön stil Kittie, Hon har gör skön röst!! (Detta var några av mina HR's tips) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 Set mesta med Slipknot ALLT med SOAD Metallica, de tidigare albumen Ett par med sepultura Clawfinger är rätt grymma.. Slayer har gjort ett par goa låtar Saliva har sköna låtar Nothingface har skön stil Kittie, Hon har gör skön röst!! (Detta var några av mina HR's tips) Tack stell.. Ska undersöka några av dom där.. Den där kittie värkar fräsig...( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 domma nu!: Evanescence - Going under (Fallen) Evanescence-whisper (Fallen) Metallica - The Unforgiven (Black Album) Metallica - The God That Failed (Black Album) Metallica - Welcome Home (Sanitarium) (Master Of Puppets) Metallica - Whiskey in the jar.mp3 (Garage Inc) Plastic Bertrand - Ca Plane Pour Moi (???) Per Gessle - födelsedag.mp3 (Mazarin) +massa andra bra låtar från dom gamla metallica albumen som jag glömt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 domma nu!: Evanescence - Going under (Fallen) Evanescence-whisper (Fallen) Metallica - The Unforgiven (Black Album) Metallica - The God That Failed (Black Album) Metallica - Welcome Home (Sanitarium) (Master Of Puppets) Metallica - Whiskey in the jar.mp3 (Garage Inc) Plastic Bertrand - Ca Plane Pour Moi (???) Per Gessle - födelsedag.mp3 (Mazarin) +massa andra bra låtar från dom gamla metallica albumen som jag glömt Ja Metallica är aldrig fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts