the-copy Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 (redigerad) Jag har 125 grader i min jag har inte editerat den bra det också! öch en på -1, det är nått som inte stämmer Redigerad 11 oktober, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 (redigerad) hur kollar ma det då?. trycker inte en termometer i backsidan? ( ) håller er till ämnet nu å dra inte en amssa tok roliga skämt Redigerad 11 oktober, 2003 av Ferkurz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 man kan ladda hem ett program som heter speedfan, mucket bra mucket bra LADDA HEM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 wie, datorn la av, så nu sitter jg på en annan! Jag öppnade datorn och kollade, det vara ganska varm där! :/ Så jag tänkte kolla processorn, då jag hade plockat boret spärren på kylflänsen, så skulle jag ta bort det, ajajajajajaj! det var itne skörnt detn var varm så den liggerpå min säng och svalnar nu, /är desperat!jaja, nu ska jag leta kl pasten, om jag skriver fel dså är det för att denna dator är så tröd så att om jag tycker på E t.ex, så tatr det 1sek för E:et attlkomma fram! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 125 grader?!? Din processor lär vara stendöd, om det inte var något fel med programet då... Ett normalt moderkort skulle ha stängt av din dator om det var 80 grader eller mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 hihi, kom på det jag med, det finns nämligen 2st "temp" ena visar 125, och den andra troligen det korrekta :/ eftersom att jag inte använder ena fläkuttaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Min: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Speeder: Vad är det där för program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Speeder: Vad är det där för program? PC alert 4, det följde med datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 (redigerad) mitt speedfan "svarar inte" när den har kommit till ett ställe Redigerad 12 oktober, 2003 av köttis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 (redigerad) Om jag inte har helt fel så är 125 C väldigt varmt och det är väldigt osannolikt att en dator kan bli så varm. Redigerad 13 oktober, 2003 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 (redigerad) Min CPU (Pentium4 2ghz) brukar ligga runt 43 grader. Men i krävande spel stiger den snabbt, hamnar lätt över 55 C. Edit: Det har släppts en ny version av speedfan, 4.09. Lite nya funktioner. Redigerad 13 oktober, 2003 av LoneWolF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 alltså förra gången jag testa det där programmet stängde den av min fläkt efter att jag avslutat programmet ... och den kom ju upp 60-64 C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts