Hultenius Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Invison Power Board 1.3 Public Pre-Release Development 2 har släppts och kommer att installeras på GTAsajtens Forum kl 20:00 ikväll. Jag är lite osäker på hur länge uppdateringen tar. Eventuellt ska jag lägga in fler index i databasen så det går snabbare att använda sökfunktionen och det tar i så fall en timme extra Skillnaderna mellan IPB 1.2 och 1.3 är, vad jag kan se, inte många. Men det är ju alltid bäst att ha den nyaste mjukvaran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Så forumet kommer alltså vara stängt mellan 20:00 och 21:00 ikväll? Jaja, jag står väll ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Så forumet kommer alltså vara stängt mellan 20:00 och 21:00 ikväll? Jaja, jag står väll ut. Mellan 20.00 - 22.00 om han lägger in dem där indexen, står du ut nu då? Altså kommer vi inte märka något alls då förutom snabbare searchfunktion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Vet inte riktigt. Databasen kommer bli 100 mb större iaf. Håller på att utforskar om det verkligen är värt det... En tidig version av ForumBot kanske sätts i bruk också. Vi får se hur stabil han är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 En tidig version av ForumBot kanske sätts i bruk också. Vi får se hur stabil han är. Vad är hans uppgift då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Just nu kan "han" bara ta bort alla som ligger i "Awaiting Authorisation" ... men sedan ska han kunna göra annat med... tex flytta dom som är bannade till gruppen "BANNED" så man tydligt ser vilka som är bannade... och agera lite säkerhetsvakt med... Har även planer på att koppla in honom till vår IRC-kanal med men det är planer som ligger låååångt fram. Det är inget man gör på en dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts