Logi Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Behöver lite hjälp...digital kamera (Trust) eller MP3 spelare 128 mb?? vad är mest värt att ta?? (har lite mer info) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Beror på dina behov! Har du en cd-spelare eller liknande nu? Har du en vanlig kamera nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 11 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 hehe, jah har både och... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 128mb är ganska lite, jag hade inte köpt en mp3spelare med under 256mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 11 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 nämen, jag FÅR nåt av dom där två grejorna... ja behöver inte betala en spänn!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 nämen, jag FÅR nåt av dom där två grejorna... ja behöver inte betala en spänn!!! Om jag vore dig, då skulle jag välja digitalkameran eftersom den är dyrare, sen skulle jag köpa mp3:n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Om jag vore dig, då skulle jag välja digitalkameran eftersom den är dyrare, sen skulle jag köpa mp3:n! Det är rätt, men det finns digital kareror under 1500,- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Vilken digitalkamera och MP3 spelare är det? Lite info om dom tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 11 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 (redigerad) Vilken digitalkamera och MP3 spelare är det? Lite info om dom tack. okey...Digitalkamera: 4 mega pixel, 16 mb ibyggt minne samt platsför externt minneskort, 4X digital zoom, blixt & självulösare m.m. 4 cm TFT-bildskärm. MP3 spelare 128MB: Fungerar även som diktafon & mobilt extra minne, LCD-display, ID3-tag för låtnamn samt fem EQ-val, upp till 10 tim speltid. (puh ) Redigerad 11 oktober, 2003 av Logi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Jag skulle nog ha tagit digitalkameran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 11 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Jag skulle nog ha tagit digitalkameran. Mmm, men man får väl bara bilderna till datorn...de går väll inte att få dom som vanliga kort...eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Mmm, men man får väl bara bilderna till datorn...de går väll inte att få dom som vanliga kort...eller?? Jodå, det går att få bilder från en digitalkamera på vanliga kort, men det är lite dyrare än med vanliga kameror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 11 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 okey, ja anade de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Hade absolut tagit Digitalkameran. Eftersom du inte behöver betala något, och digitalkameror är dyrare än MP3-Spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 11 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 jamen, de skiljer inte så mycke på priset... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Det är rätt, men det finns digital kareror under 1500,- En affär här i Göteborg säljer en bra digital kamera för 800 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidusover Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 okey...Digitalkamera: 4 mega pixel, 16 mb ibyggt minne samt platsför externt minneskort, 4X digital zoom, blixt & självulösare m.m. 4 cm TFT-bildskärm. MP3 spelare 128MB: Fungerar även som diktafon & mobilt extra minne, LCD-display, ID3-tag för låtnamn samt fem EQ-val, upp till 10 tim speltid. (puh ) ja känner en som har en sån kamera den är alkig bilderna blir helt flummiga på datan men på lcdskärmen serom bra ut ja skulle ha tatt mp3spelaren är mp3 spelaren MuVo NX? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 En affär här i Göteborg säljer en bra digital kamera för 800 kr priset beror ju helt på vad det är för en digitalkamera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Mmm, men man får väl bara bilderna till datorn...de går väll inte att få dom som vanliga kort...eller?? Hört talas om skriva ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Hört talas om skriva ut? Ja det blir ju precis som vanliga kort eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts