_-MadeMaN-_ Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 (redigerad) Här Kan vi prata om DRIVER 3.. Har ni sett trailern så jävla cool.. Bilarna är skit snygga.. Har någon ett realease datum?.. Redigerad 11 oktober, 2003 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 imorron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 imorron Va?.. du ljuger?.. (eller är det sannt?.. *nej *) skulle jag inte tro?.. har inte hört något om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 mars nästa år har jag för mig jag såg någonstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 mars nästa år har jag för mig jag såg någonstans Eyy, Då fyller jag år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 vars kan man hitta trailerna nånstans?? föresten så sög driver 2, ett av uppdragen gick inte att klara! alla jag känner försökte men de gick inte, skit dåligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 vars kan man hitta trailerna nånstans?? föresten så sög driver 2, ett av uppdragen gick inte att klara! alla jag känner försökte men de gick inte, skit dåligt! www.level7.nu kan du hitta trailern.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 vars kan man hitta trailerna nånstans?? föresten så sög driver 2, ett av uppdragen gick inte att klara! alla jag känner försökte men de gick inte, skit dåligt! Men härregud! Driver 2 var ju ganska enkelt! Visserligen svårare än gta3 och vice city, men ändå, absolut inte omöjligt att klara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Och sen finns trailern på GameTrailers.com! Man kan åka MC!! as ballt.. så himla snyggt.. kommer nog bli roligare än VC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 kommer den 28 nov...förboka på www.spelivrig.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 kommer den 28 nov...förboka på www.spelivrig.se "www.spelivrig.se" finns inte och jag har sett 2Q 2004 på 2ställen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 förlåt, jag menade www.net-palatsen.org Jag bokade den där....får spelet den 28 nov...orka inte vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 förlåt, jag menade www.net-palatsen.org Jag bokade den där....får spelet den 28 nov...orka inte vänta Net palatsen finns inte heller.. Du värkar va lite skummis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Net palatsen finns inte heller.. Du värkar va lite skummis.. snarare mytoman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 snarare mytoman Vad menar du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 menar att notorius kanske är mytoman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts