kattälskaren Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 När jag var på golfbanan så såg jag en manana,knäppt vä? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Nej, helt normalt..Men det ska inte vara så. Nej men det är en bugg i VC som gör att bilar ibland kan köra runt på golbanan. Det har nog majoriteten av GTA VC ägarna varit med om skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 jag har sett en sopbil köra där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Det händer också ofta att det åker omkring vanliga bilar på flygplatsen istället för Bagage handler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Jag var inne på golfbanan, på de där ringliga småvägarna, jag kommer inte ihåg om jag var till fots eller i nån bil, men så kommer en Pheonix på vägen. Det var ganska länge sen så jag blev ganska så överraskad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 På flygplatsen kör det ju stora bussar och allehanda bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rillee Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 ja såg en sabre turbo på flygplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 ja såg en sabre turbo på flygplatsen Säker på att det var en sabre turbo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 testa att åka in på golf banan och vara jagad av polisen då kommer det polis bilar överallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 ja såg en sabre turbo på flygplatsen Det finns bara en Sabre Turbo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 fel hailey har en också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 fel hailey har en också Han heter Hilary (om det har han du menar). Du menar väl hadde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Men det burkarj u åka bilar på flygplatsen 3 på rad..ja torr det sak vara så?.....som typ dom tävlar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Det händer också ofta att det åker omkring vanliga bilar på flygplatsen istället för Bagage handler. Tack! Nu fick jag den frågan utklarad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerker Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 i mitt vcåkerdet altid vanliga bilar på flygplatsen fastaldrig på golfbanan det är fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 fel hailey har en också <--- LOOOOOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 Jag tänkte, är det nån annan som har hittat den där golfbilen som står i en buske vid fyren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 22 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2003 JA jag har det (tror nästan alla har det) OFFTOPIC: mina första moddade fordon :"> (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 JA jag har det (tror nästan alla har det) OFFTOPIC: mina första moddade fordon :"> Åhh vart fick du tag i crossen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 han kanske har gjort den själv?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts