LunCh Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Jo nu har jag tankat ner steam. Sen när man har väljt server så kommer en ruta upp där det står Uppdading Counter Strike. Ska man vänta på att counter strike blir uppgraderat eller? En fråga till. Måste man ladda ner något mer än bara Steam eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 steam bajset fungerar inte hos mig....startar jag det står det bara connection to anygeneralserver failed elller nått sånt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Ja, du måste vänta på att cs uppdateras. Om du har 56k så är det ganska surt för då får du vänta ett jäkla tag. Man måste bara ladda hem steam för att använda steam. Om du sedan vill spela något spel så måste dem laddas hem via steam eller som installationsfil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 när jag connectar en server står det hela tiden timed out Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts