Karatemorfar Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Vill någon vara snäll och göra en config åt mig !! :"> Jag kan göra något tillbaka ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Vill någon vara snäll och göra en config åt mig !! :"> Jag kan göra något tillbaka ... inte alls svårt att göra en själv, bara prova sig fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 14 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 inte alls svårt att göra en själv, bara prova sig fram presic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Nu skulle jag vilja visa upp början på min första config! Ganska bra tycker jag, för att vara första. Nåja, första som jag fortsatt på iallfall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Här är mitt skrivbord med Samurize, riktigt nöjd! Grafiken är från WinAmp 2 skinet Affinity, delvis redigerad i Paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Mitt påbörjade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 Mitt påbörjade.. Hahaha, fan vad fräsig ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 Hahaha, fan vad fräsig ! jepp, smart att tajma in klockan där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 HJÄLP! När jag ska starta Samurize eller Config Tool kommer det upp en ruta där det står: Det gick inte att hitta dll-filen PDH.DLL. Nån som kan ge mig adress till den filen och säga vart man ska lägga in den? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 HJÄLP! När jag ska starta Samurize eller Config Tool kommer det upp en ruta där det står: Det gick inte att hitta dll-filen PDH.DLL. Nån som kan ge mig adress till den filen och säga vart man ska lägga in den? :'( Har du win XP? Man måste ha XP för att köra samurize efter som vissa nödvändiga filer (tex PDH.DLL) bara finns och fungerar med win XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 (redigerad) Har du win XP? Man måste ha XP för att köra samurize efter som vissa nödvändiga filer (tex PDH.DLL) bara finns och fungerar med win XP va? det visste jag inte, men hursom helst, jag har Win ME :'( EDIT: Finns det nått annat program som funkar med ME som liknar Samurize ? Redigerad 16 oktober, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 va? det visste jag inte, men hursom helst, jag har Win ME :'( EDIT: Finns det nått annat program som funkar med ME som liknar Samurize ? nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Hmm... Finns det nåt script där man kan få de senaste sportresultaten? Allsvenskan, Elitserien... Ja. Och kanske ett script med typ senaste demo-släppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts