saffecool Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 (redigerad) min senaste samurize: HÄR Redigerad 11 oktober, 2003 av köttis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 min config: http://ninthgate.mine.nu/~oz/skrivb2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 11 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 min config: http://ninthgate.mine.nu/~oz/skrivb2.jpg cool kan du skciak filen så skickar jag min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Här är en länk till en Samurize FAQ. Har tyvärr inte gjort någon config fil än. Inte orkat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 (redigerad) Min config: http://www.unknown-game.rr.nu/images/ovrig...t/skrivbord.jpg Redigerad 11 oktober, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stallion Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Kalle kan du skicka din config, din var ju riktigt fräsig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 tror ej jag vill ge ut det, då jag jobbat länge med det tobbe: min bakgrund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 11 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 tror ej jag vill ge ut det, då jag jobbat länge med det tobbe: min bakgrund kan du göra e gudie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 kan du göra e gudie??? gudie?? Han har gjort de själv han har inte gjort nån guide! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 tobbe: min bakgrund Vet, gillar den! Till er som vill ha guide: Samurize är inte svårt, bara att prova sig fram! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 11 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Vet, gillar den! Till er som vill ha guide: Samurize är inte svårt, bara att prova sig fram! jag vill veta hur man gör script Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 jag vill veta hur man gör script hade jag också viljat kunna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 jag vill veta hur man gör script Scripten har ju inget med Samurize att göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Scripten har ju inget med Samurize att göra! ehh vad skulle samurize vara utan script? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 ehh vad skulle samurize vara utan script? Det sa jag aldrig! Men köttis verkade tro att scripten bara är till för Samurize! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Det sa jag aldrig! Men köttis verkade tro att scripten bara är till för Samurize! ok sorry lät som du menade så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Eftersom detta är Samurize topicen, så skulle jag vilja ha lite hjälp: Jag har laddat ner och installerat Samurize, och lagt en JS-fil (GetTV) från deras hemsida i mappen Scripts. Något mer jag behöver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Eftersom detta är Samurize topicen, så skulle jag vilja ha lite hjälp: Jag har laddat ner och installerat Samurize, och lagt en JS-fil (GetTV) från deras hemsida i mappen Scripts. Något mer jag behöver? Du måste göra en config till scriptet också. Det gör du i programmet Config Tool. (Följer med Samurize) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Eftersom detta är Samurize topicen, så skulle jag vilja ha lite hjälp: Jag har laddat ner och installerat Samurize, och lagt en JS-fil (GetTV) från deras hemsida i mappen Scripts. Något mer jag behöver? nej, starta samurize configen och lägg ta "add meter">"add active script" sen väljer du script i grejen som kommer upp i samma ruta du valde "add meter" grejen sen väljer du kanal... om du redan kunde det så var det bara script filen du behövde lägga in... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 (redigerad) Inget Redigerad 11 oktober, 2003 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts