Slaughtermachine Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Jag tror att vapena kommer vara grymmast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 helikoptern tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Jag tror allt kommer va grymt coolt och bra.... Palmer vattnet bilarna Motorcyklarna poliserna husen och allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Jag tror allt kommer va grymt coolt och bra.... Palmer vattnet bilarna Motorcyklarna poliserna husen och allt! me to... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Att kunna pasera in i olika hus är nog den största ändringen. Man blir inte lika trött på spelet då. MITT OCKSÅ !!!!! till Misterwoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Köpcentret kommer nog bli en av mina favoriter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Köpcentret kommer nog bli en av mina favoriter... ja härligt att blåsa igenom där med en mc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Jag vill råna banker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Då har man inte lite pengar längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Jag vill råna kläbutiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 allt är bäst grafiken, uppdragen, alla fordon, vapnen med mera att kunna skjuta sönder däck och sånt lixom, små detaljer.. kommer bli så jävla bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Ja.. Hoppas man ska kunna ha fler vapen på sig IaF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 det skulle vara kul om man kunde använda 2 vapen samtidigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Eller tänk er en M16 med sniper-sikte! Grymmt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Man kan väll ha 2st mac 10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 hoppas de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Jag har tyckts mig läsa att man ska kunna kombinera vapen!! Hur som helst så kommer nog allt utom att man inte kan simma vara bra med VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Man kan visst simma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 NEJ MAN KAN INTE SIMMA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 jag tycker alla smådetaljer är bra... såsom att man kan skjuta sönder däck, hoppa in i vissa cab-bilar utan att öppna dörren, och hoppa ut när bilen rör sig som man inte kunde förut... allt sånt där kommer nog att göra det till mitt favvospel ett ganska långt tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts