Crice Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Jaaa!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 Ähum... Hehe, Så kul kan man ha det om man råkar leka lite med inställningarna på kanalen.. Dock så tror jag nog att det är jag o KalleR som kickar joey mest.. Dock inte för att han skriver korta medelanden.. Antingen har du gjort dig förskänst av den eller så sitter du och kallar alla det ena o det andra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 men om forumet är stort eller inte...ni är ju redan ett antal moderatorer och varför kan man inte få ha lekar??? och reglerna måste inte va så hårda...fast det är ju klart om man inte vill ha dom gamla medlemmarna kvar så e de så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 men om forumet är stort eller inte...ni är ju redan ett antal moderatorer och varför kan man inte få ha lekar??? och reglerna måste inte va så hårda...fast det är ju klart om man inte vill ha dom gamla medlemmarna kvar så e de så... lekarna gör det så oseriöst, och lockar till sig snorungar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 lekarna gör det så oseriöst, och lockar till sig snorungar dom som trycker på forumet på gtasajten tror ja är intreserade av gta...och man söker hjälp med nåt...sen när man inte behöver hjälp längre? vad ska mna gö då??? lämna forumet eller leka en lek...tror största delen väljer å lämna forumet om man inte för ha lekar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 Jag tycker reglerna e BRA! Bara att jag Fixar nya ONÖDIGA Topicar :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 dom som trycker på forumet på gtasajten tror ja är intreserade av gta...och man söker hjälp med nåt...sen när man inte behöver hjälp längre? vad ska mna gö då??? lämna forumet eller leka en lek...tror största delen väljer å lämna forumet om man inte för ha lekar... Men varför måste man leka lekar? Varför kan man inte diskutera film, musik och annat kul...? Det är klart att det inte är så kul att sitta och diskutera samma saker hela tiden, så skapa nya intresanta topicar istället då! Har du en favorit film? Skapa en topic om den! Har du en favorit artist? Skapa en topic om hon/han då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2003 åh om man gör såna topicar blir det spam...och va händer då? en varning efter nåra sånna topicar en banning senare...så ja fattar inte anledningen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 åh om man gör såna topicar blir det spam...och va händer då? en varning efter nåra sånna topicar en banning senare...så ja fattar inte anledningen... Otroligt onödigt att spamma då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 nää med det stämmer faktiskt reglerna är för hårda man får inte skapa tårdar att man åker på semester eller att nån fyller år det måste vara i vardags snack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 ja sa ju de...funny sa till mig direkt då ja skrev nåt han inte tyckte om och kallade de för spam...kommer förmodligen lämna det här forumet snart...väldigt snart...har äntligen hittat ett bra forum som handlar om fina bilar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 biltopicar är ju bara att starta igen nej alla bara klagar på spam då! man kian inte göra mycket innan än hultan wannabe kommer och säger att de är spam ta inte illa upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 sköter man sig blir det ju inget spam i biltrådar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 ha jätteroligt kaller... ni tar bort dom ändå...vore likabra och lägga ner forumet...så skickar man ett mail till nån...tex hultan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 ha jätteroligt kaller... ni tar bort dom ändå...vore likabra och lägga ner forumet...så skickar man ett mail till nån...tex hultan... nu försår jag inte nånting, vadå mejla t.ex. hultan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 om man behöver hjälp med nåt...varför ha forum när man lika gärna kan mejla frågorna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 om du känner så kan du ju lämna forumet... själv tror jag att man får väldigt mycket bättre respons i ett forum än om man mailar nån. + att jag inte tror att hultan skulle orka med att svara på alla mail från snonrungar som unndrar hur man klarar 3de uppdraget i vc eller undrar hur man tar bort skrivskydd, det är det forumet är till för. och du behöver inte hänga här om du tycker det är meningslöst, det är upp till dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 @KalleR: Bara för att du är 17 eller va du nu e så behöver du inte kalla alla som är mindre än dig för snorungar. Som om jag skulle kalla dig för PeddoKalle eller nått (ta inte illa up ) Hultan går inte å kallar dig för skitunge. Så jag tycker att du ska tänka dig för innan du postar, och sluta kalla folk för snorungar, peddokalle...oj fan ochså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 förresten lilla kaller så kan du va en snorrunge själv...du var mycke sjystare innan du blev mod... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 om du känner så kan du ju lämna forumet... själv tror jag att man får väldigt mycket bättre respons i ett forum än om man mailar nån. + att jag inte tror att hultan skulle orka med att svara på alla mail från snonrungar som unndrar hur man klarar 3de uppdraget i vc eller undrar hur man tar bort skrivskydd, det är det forumet är till för. och du behöver inte hänga här om du tycker det är meningslöst, det är upp till dig när du skriver ordet "snorungar" vilka tänker du på då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts