Zyber Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Det jag menar med regler är INTE sånt som att man inte får skriva om warez och liknande, utan allt det här som att topics låses hela tiden pga offtopic, etc. Själv tycker jag att "reglerna" är alldeles för hårda, allt är så strukturerat nu. Man får ju inte äns svara på frågor i vardagssnack! OBS! Jag klagar inte på moderatorerna, jag klagar på det sättet moderatorerna uppför sig på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 håller fullständigt me dig.. allt var MYCKET bättre som de va förut...me SPAM-forumet och på IRC blir man kickad när man säger sin åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 håller fullständigt me dig.. allt var MYCKET bättre som de va förut...me SPAM-forumet och på IRC blir man kickad när man säger sin åsikt Nja, håller inte med dig om SPAM-forumet, det var för spammigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 håller med dig...konstigt att denna topic inte blivit låst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Nja, håller inte med dig om SPAM-forumet, det var för spammigt. men jag menar asså att de va bättre INNAN ommöbleringen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 men jag menar asså att de va bättre INNAN ommöbleringen var faktsikt bättre innan ommöbleringen och innan dom nya moderatorerna...kommer inte ihåg om de va samtidigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 var faktsikt bättre innan ommöbleringen och innan dom nya moderatorerna...kommer inte ihåg om de va samtidigt... de va ju de jag skrev... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 de va ju de jag skrev... Få inte den här topicen låst nu genom att ni två ska börja bråka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 jag ska inte börja bråka...men han skrev inte de med moderatorerna...nåja hoppas dom kan sänka reglerna lite så dom blir lite bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Jag tycker att man borde få ha Lekar iaf! Man måste ju lyssna på meddlemarna lite också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Jag vill ha Lekar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Jo det är faktiskt lite hårda regler men det ska ändå vara seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Jo det är faktiskt lite hårda regler men det ska ändå vara seriöst. Självklart ska det vara seriöst! Därför togs SPAM bort, vilket var bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Tycker ochså att modsen borde lyssna mer på medlemmarna i stället för att låsa alla lekar å så...skulle vara kul om nån av modsen skulle kolla in så man fick höra deras åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 jo jag tycker också att dom borde skriva nåt och att dom ska lyssna mer på medlemmarna som du sa joey och lekar ska va tillåtna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
0011 Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Jag tycker att reglerna är för hårda!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Jag gillade gamla spam forumet Jag tycker att de gamla lekarna och sakerna som Personen under mig, Hitta bilden, roliga historer och förvränga bilden m.m ska vara tilllåtna Saknar dom :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Jag gillade gamla spam forumet Jag tycker att de gamla lekarna och sakerna som Personen under mig, Hitta bilden, roliga historer och förvränga bilden m.m ska vara tilllåtna Saknar dom :'( Ja, det är det enda jag saknar från SPAM-forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Ja, det är det enda jag saknar från SPAM-forumet! ye me to...förövrigt va spam onödigt men dem var kul...snälla ge tillbacks dom.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Sanna ord! SPAM var forumets hjärta, som nu är krossat! Jag klagar inte på Moderatorerna, de gör ett superjobb... Det är bara att det var bättre förr! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts