DimpZ Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Forum Det är inte så stort men det ska bli större! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Så nu har jag tagit en titt.. men jag tänker inte joina... Alla gör ju forum som handlar om samma saker... För mig räcker det men Gtasajten och n0llans... Sen fins det ju forum som inriktar sig till bara en sak som tex ett visst spel såna är bra men inte när alla handlar om samma sak.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Bra forum, bättre än The_forces i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Bra forum, bättre än The_forces i alla fall... Tack!! Det var roligt att höra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Så nu har jag tagit en titt.. men jag tänker inte joina... Alla gör ju forum som handlar om samma saker... För mig räcker det men Gtasajten och n0llans... Sen fins det ju forum som inriktar sig till bara en sak som tex ett visst spel såna är bra men inte när alla handlar om samma sak.. Jaa, men jag har inget speciellt ämne att ha ett forum till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Jaa, men jag har inget speciellt ämne att ha ett forum till Det är det som är fel med många nya forum. Man kommer på ett ämne att ha till sitt forum i stället för att skaffa ett forum till ett visst ämne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 0/10 För många forum "rum" att starta ett forum med. avskräcker bara folk när dom kommer dit å ser att allt e tomt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Det är det som är fel med många nya forum. Man kommer på ett ämne att ha till sitt forum i stället för att skaffa ett forum till ett visst ämne. Kunde inte sagt det bättre själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 0/10 För många forum "rum" att starta ett forum med. avskräcker bara folk när dom kommer dit å ser att allt e tomt Forumet är ju ganska nytt och ingen har ju skrivit så det är ju därför det är tomt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 bra forum, pico: kanske de men du verkar älska p*rr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Ja! Hehe, unbanna mig snälla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 är det sant??? () Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts