The Dude Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 I en annan topic berättade jag om mitt messagerproblem. Mina rådgivare säger att jag ska skaffa en ny oleaut32.dll men den används av Windows. Så är det nån som vet hur man ersätter dll-filer via dos? EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 MOVE [/Y|/-Y] [d:][path]filename[,[d:][path]filename[...]] destination http://www.easydos.com/move.html har gjort det nån gång men då hade jag win95 med urgammla dos kommandon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Oh man, ska jag behöva tolka det där. Klarar nog inte det men tack iaf. Nån som orkar göra en lite lättare beskrivning. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Du kanske inte behöver göra det i dos. Det kanske går i felsäkert läge. Om det inte funkar kan du köra linux från en cd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Har redan testat i felsäkert med mindre framsteg.. Den används fortfarande. Men du kan ju du faxa en linuxcd då. . Dos är nog den slutliga domen. hjälp................. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Varför laddar du inte bara ner Linux? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Varför laddar du inte bara ner Linux? Kanske för att dom minsta versionerna av Linux är ca 2,1 Gb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Då räcker det inte med en CD heller, om det inte är en DVD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Då räcker det inte med en CD heller, om det inte är en DVD. Rätt, det behövs 3 cd-skivor på 700 mb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 ren #filnamn# #filnamn2# Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Jag blir inte klok. Jag jag får nog leva ett liv utan messager hemma... Evil :'( L Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Men döp om din nedladdade oleaut32.dll fil till 123.dll gå in i dos skriv detta: ren oleaut32.dll ole123.dll ren 123.dll oleaut32.dll klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 (redigerad) Linux behöver inte alls vara så stort! Knoppix t.ex är litet och körs direkt från en cd! Man behöver inte ens installera! WoowWOwoWW!! Knoppix En sjuhelvetes edit: Faaaan!! Dom har lagt ned p.g.a den där förbannade nya skitlagen i europa! Ni vet, den som hindrar att man "snor" ideer från andra program. Så knoppix skulle kunna bli stämda av micr0$0ft för att de också har en "starmeny-liknande" funktion!! Fyyyfaaaannnn Redigerad 11 oktober, 2003 av LoneWolF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Ok, testar ZalCiNoWas ide. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Kanske för att dom minsta versionerna av Linux är ca 2,1 Gb! ööh.. näe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Ja fan va skönt! det gick! hrm.. Men tack för hjälpen flickor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 ööh.. näe Precis Slackware ligger tex. på en skiva (700mb) Och Redhat 7.2 ligger på två skivor (700mb) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Precis Slackware ligger tex. på en skiva (700mb) Och Redhat 7.2 ligger på två skivor (700mb) Ehhh.. No.... Ska du ha linux... ladda HäR Men kom ihåg... Det är bara programen som e stora... INTE linux! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 "slackware" ligger på runt 700mb oinstallerat det är en dist, men linux ligger på 100mb? vet inte, vet iaf att 2.4.21 kernle liggerpå typ 32mb inpackad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts